Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی شوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، با اشاره به عملکرد خوب استقلال در هفته اخیر و تقویت تیم در نیم فصل به خبرنگار برنا گفت: تیم استقلال در سه بازی اخیر نتیجه خوبی کسب کرده ولی با همه این نتایج بازهم در نیم فصل در نقاط مختلف  احتیاج به بازیکن جدید دارد. بدون شک هم خط حمله، هم خط دفاعی و هم خط هافبک در نیم فصل باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیم فصل فرصت مناسبی برای تیم‌ها به شمار می‌رود. امیدوارم استقلال هم از این فرصت به خوبی استفاده کند و بازیکن‌های مهم و تاثیرگذاری را جذب کند، تا در نیم فصل دوم با خیال آسوده‌تری به مصاف حریفان بروند.

شوری اضافه کرد: استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد. قطعا با جذب بازیکن‌های جدید و با رسیدن بازیکنان مصدوم بدون تردید در ادامه روند بهتری را دنبال خواهد کرد.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر امسال اظهار داشت: آینده استقلال را روشن می‌بینم. ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. استقلال نیز تیمی بود که امسال نوسانات زیادی داشت و نزدیک به 8 بازیکن این تیم تغییر کرد. بدون شک قهرمانی پروسه زمان بری دارد و باید از قبل برای آن برنامه ریزی کرد. از استقلال نمی‌توان انتظار قهرمانی داشت ولی قطعا می‌تواند جزو سه تیم برتر جدول قرار بگیرد.

شوری در پایان درخصوص بازی با پدیده گفت: همانطور که عرض کردم نتایج اخیر استقلال خوب بوده ولی نباید این نتیجه را معیار قرار داد. چون هر سه تیمی که در مصاف با استقلال بازنده بودند جزو تیم‌های رده پایین جدول بودند. بنابراین کسب نتیجه در برابر چنین تیم‌هایی چندان دشوار نیست.

وی افزود: عیار استقلال در بازی با پدیده مشخص می‌شود. پدیده تیم خوبی است و نتایج قابل قبولی را در کارنامه دارد. قطعا بازی این دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. معتقدم شکست پدیده برای شفر و شاگردانش سخت نیست و با یک برنامه ریزی و آنالیز درست قطعا می‌توانند سه امتیاز بازی را بگیرند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فوتبال لیگ برتر نیم فصل اول قهرمان پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است