Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ هر دلار آمریکا در ادامه این روند کاهشی پس از چند هفته دوباره وارد کانال ۱۰ هزار تومان شد. هر چند هنوز در ورودی این کانال و به نوعی در مرز ۱۱ هزار تومان است و در تابلوی قیمت صرافی ها در محدوده ۱۰ هزار و نهصد و پنجاه تومان تا ۱۱ هزار و پنجاه تومان را در برمی گیرد.

به گزارش شریان نیوز،یکی از نگرانی های آحاد اقتصادی افزایش نرخ ارز پس از شروع تحریم های اقتصادی آمریکا پس از ۴ نوامبر ( ۱۳ آبان) بود و این احتمال از سوی تمام آحاد جامعه می رفت که این دوره از اقتصاد ایران شاید شاهد بیشترین تحولات در نرخ ارز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روند اخیر نرخ ارز بویژه پس از آغاز تحریم ها بگونه ای تداوم داشته که این متغیر مهم اقتصادی تقریبا روند باثبات و کاهشی را طی می کند.
از همین روی نرخ هر دلار آمریکا در ادامه این روند کاهشی پس از چند هفته دوباره وارد کانال ۱۰ هزار تومان شد. هر چند هنوز در ورودی این کانال و به نوعی در مرز ۱۱ هزار تومان است و در تابلوی قیمت صرافی ها در محدوده ۱۰ هزار و نهصد و پنجاه تومان تا ۱۱ هزار و پنجاه تومان را در برمی گیرد. همچنین نرخ فروش یورو نیز ۱۳ هزار و پنجاه تومان است.
اما این امید می رود که احتمالا در روزهای آینده این نرخ کاهش یابد.
حتی بسیاری از کارشناسان راه اندازی SPV را عامل کاهش نرخ ارز دانسته اند که به نظر از هفته آینده عملیاتی خواهد شد.
قیمت انواع سکه نیز به قرار زیر است:
سکه خرید Buy فروش Sell
سکه یک بهار قدیم
3,400,000
3,600,000

سکه تصویر امام
3,600,000
3,700,000

سکه نیم بهار
1,800,000
1,900,000

سکه ربع بهار
1,000,000
1,150,000

سکه یک گرمی
550,000
650,000

برچسب هااقتصادیتحریم های اقتصادی آمریکا

منبع: شریان

کلیدواژه: اقتصادی تحریم های اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت سکه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی)، در ساعت اولیه کاری امروز در بازار تهران، با ۱۲ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز قبل، ۳۷ میلیون و ۹۳ هزار تومان فروخته شد.
هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم هم ۳۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به آخرین قیمت دیروز، ۳۵ هزار تومان کاهش داشته است.
نیم سکه ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی هم ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
حباب سکه امامی ۶ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان شد.
اونس طلا هم در بازار‌های جهانی ۲۱۵۶ دلار قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • چشم انداز مهار تورم در کانال ۲۰ درصدی برای سال ۱۴۰۳
  • روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی
  • دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟/قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اسفندماه / دلار کانال عوض ‌کرد
  • نمای آثار ۵۰ هنرمند با مشارکت بیش از ۵ گالری
  • شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)
  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه
  • نرخ دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲؛ پیشروی نیم‌سکه در کانال ۲۲ میلیون
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۶ اسفندماه / طلا در کانال جدید قیمتی قرار گرفت
  • بازگشت قایق‌ ها به دریاچه ارومیه (فیلم)