Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌شهرستان دلگان با برنامه های منسجم نظارتی و کنترلی مسئولان خود توانسته عنوان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین و گازوئیل در سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده و تنها شهری است که گاز در آن بدون دغدغه و با کمترین مشکل توزیع می شود.

‌به گزارش ایسنا-‌ این شهرستان گر چه دارای جمعیت کمتر از سایر شهرهای بزرگ بوده اما وسعت و پراکندگی بسیار بالایی دارد و وقوع تخلف محتمل خواهد بود اما به واسطه تدابیر هوشمندانه مسئولان شاهد روان سازی ارائه خدمات در حوزه های تامین و توزیع نفت و گاز و بنزین و گاز هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماری از شهروندان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های ارزشمند فرماندار و مدیران ادارات صنعت و معدن و تجارت و شرکت نفت بیان کردند: برخورد جدی و قاطع مسئولان با متخلفان و انجام کارهای مستمر بازرسی از مراکز خدماتی و صنفی و تولیدی و توزیعی در شهرستان دلگان توانسته موجی از رضایت مندی مردم را ایجاد کند.

احمد نارویی از شهروندان دلگان گفت: خداوند را شاکر هستیم که مردم و مسئولان در دلگان با وحدت و همدلی و تعامل پیگیر امورات خود هستند و تاکنون بسیاری از طرح ها و برنامه ها به ثمر نشسته و شاهد موفقیت های شهرستان در حوزه های مختلف بوده ایم‌.

وی از مدیریت و تصمیمات قاطع فرماندار و مدیران شهرستان دلگان برای پیشگیری از وقوع تخلفات قدردانی کرد و افزود: بعد از روی کار آمدن فرماندار توانمند دلگان شاهد ارتقای شاخص های خدمات در مباحث مدرسه سازی، عمران شهری و روستایی، ورزش، گردشگری، کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، خدمات صنفی، معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها و بهره گرفتن از توان مردم و خیران و مقامات برجسته استانی و کشوری برای رسیدن به توسعه پایدار این شهرستان بوده ایم و قطعا خدمات این مدیر جهادی و دلسوز ماندگار است‌.

رضا جعفری هم بیان کرد: در شهرستان دلگان تمام صف ها در جایگاههای سوختی خلوت بوده و دغدغه گرانی و احتکار کالا و نداشتن گاز و غیره را نداریم و این مهم با تلاش مدیران زحمت کش و مدیریت فرماندار شهرستان دلگان محقق شده است‌.

محمد بامری هم اظهار کرد: امام جمعه، فرماندار و مسئولان در شهرستان دلگان با هم وحدت رویه دارند و خوشحال هستیم مسئولان در کنار مردم مشکلات را پیگیری و حل می کنند.

وی افزود: تلاش برای خلوت کردن جایگاههای سوختی و جذب خیران و معرفی شهرستان دلگان، مدیریت تالاب جازموریان و استفاده از توان مقامات کشوری و استانی و تعامل با فرمانداران از استان کرمان و غیره شاخص های کار و خدمات مسئولان را در دلگان نشان می دهد.

مراد شهلی بر هم گفت: در مبحث توزیع کپسول گاز و سوخت و غیره علی رغم اینکه دلگان در مسیر کرمان و ایرانشهر و نیکشهر واقع شده، شاهد رضایتمندی مردم هستیم‌.

فرماندار شهرستان دلگان هم گفت: اقدامات گسترده فرهنگی در خصوص حقوق مصرف کننده و مشتری و هم انصاف کسبه و هم فعال نمودن علما و گروههای مرجع و از طرفی نشست با کسبه و قرائت میثاق نامه عمومی و حضور مکرر اعضا ستاد تنظیم بازار استان و غیره در کنار تشدید کارهای بازرسی و نظارتهای مستمر فرمانداری، صنعت معدن، تعزیرات و نیروی انتظامی و کمک از بسیجیان از عوامل کنترل بازار بوده سبب روان سازی خدمات در این شهرستان شده است‌.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: در حوزه کنترل بازار با محوریت ستاد تنظیم بازار طی ۷ ماه اخیر بیش از ۴۰۰ پرونده تخلف تشکیل و حدود ۴ میلیارد ریال جریمه و بیش از ۱۰۰ واحد صنفی پلمب شده که همه ابزارها و قوانین و روش‌ها در دلگان در خدمت تنظیم بازار و کنترل و نظارت ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: دلگان دارای ۳ جایگاه سوخت بوده که دو جایگاه در گلمورتی و یک جایگاه در چگردک است که جمعا روزانه ۵۸ هزار لیتر سوخت دریافت می کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان