Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@07:55:31 GMT

اقدام عجیب معلم در کلاس درس! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۸۰۶

اقدام عجیب معلم در کلاس درس! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک معلم زن آمریکایی که دست به اقدام عجیبی در کلاس درس زده بود توسط پلیس این کشور بازداشت شد. "مارگارت گیسزینگر " 52 ساله در این عمل عجیب دانش آموزان را وادار به نشستن روی یک صندلی کرده و اقدام به کوتاه کردن موهای آنها می کند. در این ویدئو مارگارت حین کوتاه کردن موی دانش آموزان اقدام به خواندن سرود ملی آمریکا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد در حالی که این معلم یکی از دانش آموزان را روی صندلی که در جلوی کلاس قرار دارد نشانده پس از کوتاه کردن موی سر او آن را به اطراف پرتاب می کند. او سپس بعد از بلند شدن این دانش آموز از صندلی با صدای بلند فریاد می زند : " بعدی ".

در ویدئوی منتشر شده صدای یکی از دانش آموزان پس از آنکه مارگارت با قیچی که در دست دارد به سمت او می رود شنیده می شود که می گوید " به من دست نزن".

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی با بازداشت فوری این معلم میانسال توسط پلیس آمریکا همراه شد. این در حالی بود که یکی از دانش آموزان ضمن دفاع از معلم خود در گفتگو با " ویسالیا تایمز دلتا " گفت که آنچه معلمش انجام داده اجتناب‌ناپذیر است و شخصیت او را باید جدای از این عملش مورد ارزیابی قرار داد. برای آزادی این معلم یک وثیقه 100000 دلاری تعیین شده ‌است.

گفتنی است؛ به گزارش فاکس این نخستین بار نیست که اعتبار نامه تدریس این معلم تعلیق می شود. مارگارت پیشتر و دو بار دیگر نیز در سال های 2006 و 2016 از تدریس تعلیق شده بود. در این گزارش به علت تعلیق او اشاره ای نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تعلیق معلم آمریکایی به علت کوتاه کردن موی دانش آموزان در کلاس!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث معلم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • تهدید معلم با لهجه شیرین یزدی؛ فردا مدرسه نیا!
  • کلاس اولی‌ها برای «سنجش سلامت» ثبت‌نام کنند/ محدویت زمان بازگشایی سامانه
  • کلاس اولی‌‌ها برای سنجش سلامت ثبت‌‌نام کنند