Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@12:09:25 GMT

پنج نفر در جاده های استان زنجان قربانی تصادف شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۸۳۹

پنج نفر در جاده های استان زنجان قربانی تصادف شدند

محمدعلی عظیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست حوالی ساعت 14:30 در کیلومتر 10 جاده زنجان - دندی و بر اثر برخورد سواری پراید و پژو اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: بر اثر این تصادف رانندگی 2 نفر از سرنشینان خودرو پراید که حدود 26 ساله بودند به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند و راننده سواری پژو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظیمی افزود: یکی از سرنشینان سواری پژو نیز برای مداوا در بیمارستان بستری شد و علت تصادف نیز انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری پژو بود.
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: حادثه دوم نیز ساعت 19:10 در کیلومتر 25 جاده ترانزیت زنجان - خرمدره رخ داد که بر اثر این تصادف رانندگی 2 نفر در محل فوت کردند و 2 مصدوم آن نیز به بیمارستان انتقال یافتند و علت آن نیز انحراف به چپ از سوی راننده پراید بود.
عظیمی افزود: طی این مدت چند مورد تصادف رانندگی نیز در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که هفت مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش ایرنا در هفت ماه امسال 145 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند که 27 نفر این کشته شدگان مربوط به مهر ماه است.
از ابتدای آبان جاری تاکنون نیز قریب 20 نفر در جاده های این استان بر اثر وقوع تصادف رانندگی جان باختند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بیمارستان پلیس راه استان تصادف جاده های استان خودرو منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان