Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان  در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه مجموعا پرونده‌های حل‌نشده در بحث تصادفات قطع اشجار 12 پرونده است اظهار کرد: روال در این پرونده‌ها به این شکل است که پس از تصادف مستندات و کروکی تهیه شده، طبق فرمول مصوب سال 94 شورای شهر محاسبه خسارت شده و به بیمه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مبنای خسارات و وضعیت فعلی دریافت آن از خاطیان تصریح کرد: کسانی که متمول هستند و تفاوت بیمه و خسارت زیاد نیست مابه‌التفاوت از آنها با ضریب یک دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: کسانی که نسبت به قطع اشجار اقدام می‌کنند همین سیکل را طی کرده و با ضریب 2 خسارت از آنها دریافت می‌شود.

وی با اشاره به طرح 6 لایحه در خصوص اخذ مجوز بخشش خسارت جرائم مازاد بر بیمه اشجار بیان کرد: این افراد ذیل لوایح کسانی هستند که وضع مالی مناسبی نداشته و نمی‌توانند مابه‌التفاوت خسارت را پرداخت کنند به همین خاطر شهرداری تلاش دارد حمایتی از آنها داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف شورای شهر شهرداری فضای سبز قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟