Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی حیدری مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در نمایشگاه فن بازار از تخت هوشمند رونمایی کردیم. برانکارد هوشمند را ساخته ایم که می توانیم به کمک این وسیله یک بیمار را در کم تر از یک دقیقه از یک تخت به تخت دیگری منتقل کنیم.

وی افزود: این وسیله هوشمند تا وزن 150 کیلو گرم را بدون هیچ مشکلی جا به جا خواهد کرد و تست های لازم را انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری مقدم ادامه داد: قرارداد دو طرفه همکاری بین واحد دزفول و واحد خراسان رضوی امضا شد و در این قرارداد ما موظف شده ایم 6 عدد برانکار هوشمند آماده کنیم و از طرفی محصولات واحد مشهد را هم بازار یابی کنیم.

رییس مرکز تحقیقات مواد و انرژی دانشگاه آزاد واحد دزفول با اشاره به ساخت صندلی تنفسی توسط واحد خراسان خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که با واحد خراسان رضوی امضا کرده ایم قرار بر این است تا در بخش بازار یابی دستاورد این واحد که به تنفس انسان ها در آلودگی کمک می کند فعالیت خواهیم کرد.

حیدری مقدم اظهار داشت: صندلی تنفسی واحد خراسان اکسیژن بدن را اندازه گیری خواهد کرد و به همان میزان به فرد اکسیژن را می رساند تا دچار مشکل تنفسی نشود.

وی در پایان تاکید کرد: یک تخت سی آر و یک تخت تشریح اجساد با تمام متعلقات ساخته شد و به پزشکی قانونی کشور فروخته شده است. اولین سازنده دستگاه آرماتور کومپوزیتی هستیم و سال گذشته هم ما را معرفی کردند.

ملک نژاد: با واحد دزفول تبادل کالا خواهیم داشت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دکتر ملک نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: با توجه به شرایط تحریم ها فن بازار ها در توسعه فناوری و محصول محور شرایط خاص ایجاد کرده و می توانیم بهترین استفاده را از این نمایشگاه ها کنیم.

وی افزود: در دانشگاه آزاد واحد مشهد سه طرح بین المللی در اختیار داریم و با حضور در فن بازار ها سعی بر این داریم تا با محصولاتمان در تجهیزات پزشکی نیاز بیماران را در بیمارستان ها تامین کنیم.

ملک نژاد ادامه داد: با استعدادی که از واحد دزفول مشاهده کردیم اولین تفاهم نامه را با این واحد امضا کرده ایم. با واحد دزفول در بخش تولید محصولات مشترک و تبادل کالا و فناوری همکاری خواهیم کرد.

قیمت تخت های هوشمند

با توجه به عقد تفاهم نامه بین واحد خراسان و دزفول قرار بر این است تا ظرف سه ماه آینده 6 دستگاه برای واحد مشهد ساخته شود تا مسوولان از این تجهیزات در بیمارستان استفاده کنند.

تخت های هوشمند هنوز قیمت پایه ای ندارد اما به طور حدودی هر تخت بین 9 تا 12 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد.

با کمک این تخت ها و استفاده از آن دیگر نیازی به جایه جایی بیمار نیست و بیمار به راحتی به بخش های دیگر منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد مشهد دانشگاه آزاد دزفول فن بازار تجهیزات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مشهد دانشگاه آزاد دزفول فن بازار تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم؛ تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز به‌منظور اعلام همبستگی و حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود»، اظهار داشت: بیش از 70 سال از جنایت و کودک‌کشی مستمر رژیم غاصب صهیونیستی که ساخته دست انگلیس و آمریکای جنایتکار بود بر مردم فلسطین می‌گذرد و همچنان نیز ادامه دارد.

 علیرضا خسروپناه افزود: عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی روشن به این چند دهه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها بود.

وی ادامه داد: رسانه‌های دروغگوی غربی در طول 7 ماه گذشته به‌صورت دائم سعی بر توجیه حملات وحشیانه و جنایات رژیم صهیونیستی دارند.

خسروپناه تصریح کرد: امروز هیچ خط قرمز و مرزی از انسانیت باقی نمانده که این رژیم غاصب آن را زیر پا نگذاشته باشد و از کودکان خردسال گرفته تا زنان و سالمندان بی‌دفاع، از ظلم و ستم این رژیم در امان نیستند.

وی افزود: آنچه در میان سانسورهای خبری به دست ما می‌رسد فقط گوشه‌ای از این جنایت‌ها را نمایان می‌کند و جمهوری اسلامی ایران قصد دارد تا چهره واقعی این رژیم و حامیانش و مظلومیت ملت فلسطین را به جهان مخابره کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: امروز دانشجویان آزادی‌خواه در آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین تجمعات مسالمت‌آمیزی برگزار کرده و خواهان توقف جنگ و عدم حمایت و همکاری دولت‌هایشان از این رژیم جعلی هستند.

علیرضا خسروپناه ادامه داد: دولت‌های غربی که ادعای آزادی و آزادی بیان آن‌ها گوش فلک را پُر کرده، تحمل این عدالت‌خواهی دانشجویان را ندارند و با آنان برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها و فرجام‌خواهی آنان باشیم تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود.

در پایان بیانیه اعلام همبستگی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین قرائت شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد