Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس سالاری شب دوشنبه در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیات رییسه اتاق تعاون و اتحادیه های تعاونگران استان هرمزگان در بندرعباس افزود: اتاق تعاون استان هرمزگان از 10 اتحادیه استانی و 4 شهرستانی تشکیل شده است.
وی افزود: هم چنین ۲۶ تعاونی در استان هرمزگان وجود دارد که حدود ۱۷ تعاونی فعال هستند و ۶۰ حدود درصد از فعالان مربوط به تعاونی‌ های فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتاق تعاون هرمزگان گفت: این اتاق تعاون برای توسعه فعالیت های خود توانایی استفاده از از ظرفیت و توانمندی بانوان در بخش های دولتی و خصوصی را دارد و برای نخستین بار در هیات رییسه اتاق تعاون از حضور یکی از بانوان استفاده شد.
وی ادامه داد: در راستای نقش و جایگاه این تعاون، موضوع مشاغل سخت و زیان آور به اتاق تعاون هرمزگان واگذار شده است.
رییس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به ظرفیت و توانمندی این اتاق در کشورهای حوزه های خلیج فارس بیان داشت: دفتر صادرات کالایی کار قطر توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت به اتاق تعاون استان هرمزگان واگذار شده است.
سالاری با بیان این که این دفتر فقط در حوزه صادرات کشور قطر فعالیت دارد، شناسایی فعالان اقتصادی دو کشورایران و قطر و راه اندازی تالار گفت و گو ویژه فعالان اقتصادی دو کشور را بخشی از فعالیت های این میزتخصصی کالایی قطر عنوان کرد.
وی ادامه داد: قبل از راه اندازی دفتر تخصصی کالایی قطر مجموع صادرات 11 میلیون دلار بود درحالی که با راه اندازی این دفتر میزان صادرات از ایران به قطر به 47 میلیون دلار رسیده است.
این مسوول، راه اندازی خط کشتیرانی از جاسک به عمان و برپایی نمایشگاه بین المللی کشاورزی و مواد غذایی در اسفند 96 در قطر را از دیگر دستاوردهای راه اندازی دفتر تخصصی کالایی قطر عنوان کرد.
سالاری اضافه کرد: به دنبال تجربه های موفق در قطر، طرح مطالعاتی استفاده از ظرفیت چابهار در هندوستان درحال انجام است.
وی افزود: هرمزگان تنها استانی است که مرکز داوری اتاق تعاون آن راه اندازی شده و هم اکنون 250 پرونده حل و فصل شده و 47 پرونده نیز در نوبت رسیدگی قرار دارد.
رییس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به ظرفیت های مهم تصمیم گیری اتاق های تعاون، خواستار عضویت اتاق بازرگانی در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
9887 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تصمیم گیری های دلار سازمان صنعت معدن و تجارت کشاورزی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900196

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند