Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از ملت فلسطین و با تأکید بر مبارزه با رژیم صهیونیستی، از عملیات شب گذشته در رام‌الله تمجید کرد.

به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است که عملیات شب گذشته تأکیدی بر عزم ملت فلسطین برای آزادی سرزمین و بازپس‌گیری آن از دست اشغالگران است و پیامی به همه شهرک‌نشینان که در سرزمین فلسطین امنیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله تأکید کرد که فلسطینیان با این عملیات به شهرک‌نشینان گفتند: خانه‌ها و زمین‌هایی که از ما غصب کرده‌اید، همواره فلسطینی خواهد ماند.

در این بیانیه همچنین با ستایش روح مقاومت و انقلابی مردم فلسطین آمده است که فلسطینیان مبارزه خود را تا آزادی تمامی کشورشان ادامه خواهند داد.

در پی عملیات شب گذشته در رام‌الله، گروههای مقاومت فلسطینی در غزه نیز یک به یک پیام تبریک فرستادند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که به رغم تلاش‌های گسترده برای نابودی مقاومت در کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی همچنان ادامه دارد و عملیات شب گذشته بیانگر قدرت مقاومت در ضربه زدن به دشمن و عبور از موانع امنیتی آن است.

جنبش «جهاد اسلامی» نیز بر پیروزی راهکار اشرف نعالوه (مجری عملیات مقاومتی برکان که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر انجامید) تاکید کرد و در بیانیه خود آورد که این همواره راهکار و گزینه پیش‌رویی ملت مبارز فلسطین در برابر رژیم اشغالگر بوده است.

در عملیات مقاومتی شب گذشته چند جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک عوفرا واقع در نزدیکی شهر رام الله، 11 شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند. مجریان این عملیات که سوار بر خودرو بودند، به سلامت از محل متواری شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان فلسطین غزه حماس خودرو سلامت حزب الله رام الله زمین صدور بیانیه ای لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم