Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در حاشیه افتتاح فروشگاه شهروند در شرق تهران در خصوص تخریب و جمع‌آوری پل مرکز خرید پالادیوم گفت: تخلفات پالادیوم را پیگیری می‌کنیم، شهرداری منطقه یک طی فرم خلافی به کمیسیون ماده 100 این موضوعات را ارسال کرده است. در شعبه بدوی کمیسیون ماده 100 این موضوع رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بررسی کارشناسان رأی به جمع‌آوری پل و تخریب بخشی‌هایی از ساختمان داده شد.

وی با بیان اینکه پل هوایی مرکز خرید پالادیوم  باید جمع‌آوری شود،‌گفت:‌مالک بعد از رأی دادگاه حق داشت ظرف مدت 20 روز نسبت به حکم صادره اعتراض کند؛ در حال حاضر اعتراض کرده و مجدداً پرونده به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شده است و منتظر صدور رأی هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت: متأسفانه فرآیند رسیدگی و صدور رأی در خصوص تخلفات ساختمانی به خصوص تخلفات بزرگ قدری طولانی است. در خصوص پالادیوم مدت‌هاست که این موضوع را پیگیری می‌کنیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

به گفته سالاری، ظرف دو تا سه هفته آینده رأی قطعی در خصوص مرکز خرید پالادیوم صادر می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر شهروند شهرداری معماری شورای شهر شهرداری شهروند معماری پالادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست

محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در کمیسیون بند ۲۰ که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی می‌باشد، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو می‌باشند، رای‌هایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده است.

محمد باقر پارساییان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقوا سازی در شهر یزد رای پلمب صادر شد و اجرا گردید ولی این رای‌ها ابطال گردیده است، از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که چند روز با خانواده خود در کنار این ۲ واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یانه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.

او ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند ۲۰ توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست، چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم و شهر آسیب ببیند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران