Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: باید به سمت تخصصی کردن تریبون‌ها پیش رفت و از بیان مطالب غیر کارشناسی از طریق تریبون‌ها پرهیز کرد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت بیان مطالب کارشناسی از تریبون‌ها اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه بیان مطالب غیر کارشناسی از تریبون‌های رسمی است ما باید به سمت تخصصی کردن تریبون‌ها برویم و به جای بیان مطالب غیر تخصصی و غیر علمی به سمت عمل کردن پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا بازتاب اجتماعی آن از صحبت کردن بهتر خواهد بود.

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: باید در بیان آمارها و مسائلی که از تریبون‌های رسمی اعلام می‌شود دقت کرد. هر مطلبی که از سوی هر مسئول و یا فرد شناخته شده‌ای اعلام می‌شود باید پشتوانه علمی و تخصصی داشته باشد. سخنرانی بدون اطلاعات کافی و پشتوانه علمی تاثیرات منفی به دنبال دارد.

میرزایی نیکو با بیان اینکه امروز اکثرا به دنبال صحبت کردن با یکدیگر از طریق تریبون‌ها هستیم، تاکید کرد:‌ مسئولان و یا شخصیت‌هایی که دارای چهره‌های شناخته شده هستند نباید از تریبون‌های رسمی با یکدیگر صحبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

امتداد - طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند