Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:57:35 GMT

بیش از 900 ترازوی سبک در رودبار کنترل استاندارد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۹۷۸

بیش از 900 ترازوی سبک در رودبار کنترل استاندارد شد

رشت - ایرنا - رئیس اداره استاندارد رودبار از کنترل بیش از 900 ترازوی سبک در این شهرستان خبر داد.

امین فتح العلومی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در راستای کنترل و نظارت بر وسایل سنجش و ترازوهای مورد استفاده در داد و ستد عمومی ، بیش از 900 ترازوی سبک در شهرستان رودبار مورد کنترل و آزمون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این بازرسی ها که از تیرماه امسال آغاز شد، 938 ترازوی سبک موجود در مغازه ها و اصناف مختلف مورد آزمون قرار گرفت که تعداد 802 دستگاه سالم و بدون عیب تشخیص داده و پلمب تعداد 500 مورد از انها نیز اصلاح و تجدید شد.
وی اضافه کرد: از تعداد 136 ترازویی که دارای اشکال بودند، 96 مورد طی مهلت 20 روزه ای که به دارندگان آنها داده شد ، تعمیر ، رفع عیب و کنترل مجدد و تعداد 40 ترازو نیز از رده خارج شد.
به گفته فتح العلومی ، این بازرسی ها توسط شرکت همکار اداره استاندارد رودبار با همکاری فرمانداری ، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان انجام شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است. در حال حاضر 102 هزار واحد صنفی در گیلان فعال است.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ترازو گيلان رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از نظارت و کنترل بیش از ۱۰ هزار دستگاه از ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان حمل و نقل در طی اجرای طرح راهداری نوروزی سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یوسف گیلک رئیس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای این طرح یعنی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به طور میانگین روزانه ۵۰۰ و در مجموع بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.

گیلک هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، توسط این اداره کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه های ۴ گانه استان، پاسگاه های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام شد.

وی یادآور شد: بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت های مسافربری ارائه شد و در صورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • تحقق ۱۲۰ درصدی شاخص اختصاصی تدوین استانداردهای ملی در کردستان
  • کنترل قیمت‌ها با اجرای طرح کاسبان امین
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • کشف ۳۳ قلم شی تاریخی - فرهنگی در شهرستان رودبار
  • کشف ۳۳ قلم شیء تاریخی - فرهنگی در شهرستان رودبار
  • بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • جلوگیری از هدر رفت حدود 2 میلیون متر مکعب آب