Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ایران: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه جمعه شب ۱۶ آذر مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در جریان مرگ مشکوک زن ۸۰ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل آن‌ها با جسد پیرزن درحالی مواجه شدند که از ناحیه سر مجروح شده بود. شوهر وی در تحقیقات مدعی بود که همسرش به خاطر کهولت سن تعادلش را از دست داده و سرش با مبل برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باتوجه به مشکوک بودن ماجرا موضوع بلافاصله به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از زمان مرگ پیرزن بیش از ۱۲ ساعت می‌گذرد و این درحالی بود که همسرش ادعا می‌کرد ساعتی قبل این اتفاق رخ داده است. تناقض گویی‌های پیرمرد باعث شد تا به دستور بازپرس مرادی او بازداشت شود. مرد ۸۰ ساله ابتدا منکر جنایت بود، اما درنهایت ۱۸ آذر به قتل همسرش اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ۱۵ آذر برای معاینه به دکتر رفتم. پزشک معالجم بعد از دیدن مدارک پزشکی‌ام گفت: باید عمل جراحی شوم. زمانی که به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظارم او ناگهان گفت: من حوصله مریض‌داری ندارم. از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه‌ای به سرش وارد کردم و او روی زمین افتاد. آن شب تا صبح کنار جسد همسرم خوابیدم و فردای آن روز با اورژانس و پلیس تماس گرفته و مرگ همسرم را یک حادثه اعلام کردم.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای ۴ ساله و بیشتر باید معاینه فنی داشته باشند | جریمه معاینه فنی چقدر شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد میرزایی قمی در این باره افزود: در فروردین امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او در خصوص وضعیت مراجعات خودروها برای دریافت معاینه فنی در یک هفته سال جدید افزود: با توجه به ادامه خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده‌اند که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی هستند.

معاینه فنی مهمانان نوروزی

به گفته میرزایی قمی، بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بود که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین پذیرش در همه مراکز معاینه فنی پایتخت بصورت حضوری انجام شده و نیازی به اخذ نوبت اینترنتی و غیر حضوری نیست.

شهر تهران از ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است که شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان اعلام شد

کد خبر 840841 منبع: ایرنا برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران نوروز تهران معاينه فنى خودرو شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • عکس| تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • این روش‌های وایرال شده لاغرتان نمی‌کند، مریض‌تان می‌کند!
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • خودروهای ۴ ساله و بیشتر باید معاینه فنی داشته باشند | جریمه معاینه فنی چقدر شد؟
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران