Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران از سوددهی ۴۰ میلیارد تومانی فروشگاه شهروند طی ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: مدیریت شهری علاقمند به حفظ فروشگاه شهروند و مجموعه شهر آفتاب است و بنایی برای واگذاری و یا فروش آن ندارد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علی نگین‌تاجی در مراسم افتتاح سی و نهمین فروشگاه شهروند در منطقه 4 (تهرانپارس)، اظهار کرد: سوددهی فروشگاه شهروند هم اکنون به شرایط خوبی رسیده است و براساس آخرین گزارش اخذ شده طی 8 ماه گذشته سود دهی در این مجموعه به رقم 40 میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که واگذاری فروشگاه شهروند و یا مجموعه شهر آفتاب از دستور کاری مدیریت شهری خارج شده است، گفت: ما به هیچ عنوان بحث واگذاری این مجموعه‌ها را نداریم و در واقع علاقمند هستیم دارایی‌های مدیریت شهری را حفظ کنیم.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اشاره به مطالبات شهرداری از دولت، بیان کرد: طبق آخرین برآورد صورت گرفته مطالبات از سال 85 حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان است که شهرداری تهران از دولت طلب دارد، که البته باید به این رقم 2 قلم دیگر در بحث بافت فرسوده و همچنین یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اشاره کرد،که امیدواریم ظریف یک ماه آینده بخشی از مطالبات پرداخت شود.

نگین‌تاجی با بیان این که فروشگاه شهروند هم اینک به یک برند اقتصادی در شهرداری تهران و در سطح ملی تبدیل شده است، گفت: در ماه‌های گذشته با توجه به بحران ارزی نه تنها شهروند بلکه بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی نیز با چالش‌هایی روبرو بودند، اما به رقم حمایت مدیریت شهری و شورای شهر تهران این مجموعه هم اکنون شرایط خوبی را دارد.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل توحیدی قویدل صبح سه شنبه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک نموده است اظهار داشت: شبستر به عنوان مرکز شهرستان شبستر و جمعیت بالای آن نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری می‌باشد و در سنوات گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی گفت: پس از اقدامات انجام گرفته در سنوات گذشته در خصوص خرید ماشین آلات جدید، خرید و تجهیز مجموعه مدیریت شهری شبستر در دستور کار قرار گرفت که یک دستگاه بیل مکانیکی، دو ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ، خودرو نیسان و خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به تجهیز و ساماندهی چند دستگاه نیسان در سال گذشته بیان کرد: از ابتدای انتصاب تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تجهیز واحدهای مختلف مجموعه شهرداری بوده تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شهروندان داشته باشیم.

توحیدی اضافه کرد: در همین راستا چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خریداری و تحویل واحدهای خدمات شهری شد.

شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل ٱسفالت ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک خاطر نشان کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر می‌باشد.

کد خبر 6085919

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد