Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، محققان طی مطالعه‌ای که در آن ۲۰۰۰ فرد بزرگسال ـ که در ۱۲ ماه گذشته در بیرون غذا خورده بودند ـ مورد بررسی قرار گرفتند، اینستاگرام و فیس بوک نقش کلیدی برایشان داشت.

بیش از یک سوم افراد این کار را برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و فالوورهایشان انجام می‌دادند و ۴۲ درصد نیز صرفا به خاطر پیشنهاد دادن یک مکان خوب برای صرف غذا این کار را انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 تقریبا نیمی از افرادی که به رستوران می‌روند، شبکه‌های اجتماعی خود را بر روی لب تاپ ها، آیپدها و موبایل خود به همراه خود دارند.

تحقیقات نشان داده اند، به طور کلی ۴۰ درصد بزرگسالان غذاهایی را که در رستوران می‌خورند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند که این تصاویر بیشترین لایک‌ها را در صفحات اینستاگرام و فیسبوک به خود اختصاص می‌دهند.

محققان طی مطالعه‌ای که در آن ۲۰۰۰ فرد بزرگسال ـ. که در ۱۲ ماه گذشته در بیرون غذا خورده بودند ـ. مورد بررسی قرار گرفتند، اینستاگرام و فسبوک نقش کلیدی برایشان داشت. بیش از یک سوم افراد این کار را برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و فالوورهایشان انجام می‌دادند و ۴۲ درصد نیز صرفا به خاطر پیشنهاد دادن یک مکان خوب برای صرف غذا این کار را انجام می‌دادند.

محققان می‌گویند: برخی افراد آنچنان ذوقی برای عکس گرفتن از غذاهایشان داشتند که از صاحبان رستوران درخواست می‌کنند، لامپ‌هایی برسر میزشان قرار دهند که باعث شود تصاویر با کیفیت بهتر و زیباتر گرفته شوند.

آن‌ها همچنین اضافه می‌کنند: یکی دیگر از مزیت‌های به اشتراک گذاشتن عکس‌ها از نظر کاربران نیز این بود که آن‌ها قبل از رفتن به رستوران‌ها نسبت به قیمت غذاها اطلاع پیدا می‌کردند و یا حتی می‌توانستند میزها را برای مناسبت‌های خاص به صورت آنلاین رزرو کنند.

کریستی موریس بنیانگذار یک سایت بیزینسی می‌گوید: هرچند رستوران‌ها بواسطه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند و ممکن است لحظه‌ای مشتریانی داشته باشند، رستوران‌ها نباید از این مسأله غافل شوند که در نهایت کیفیت غذای آنهاست که مشتری‌های آن‌ها را در طول زمان نگه می‌دارد.

منبع: تابناک باتو 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟