Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دشتی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: با توجه به نبود پزشک سوختگی در بیمارستان عسلویه و برای مداوای بهتر مصدومان آنان به شیراز منتقل شده‌اند و مراحل مداوایشان آنجا پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه دیروز (۱۹ آذر) چهار جوشکار شرکت ایران آروین که پیمانکار شرکت مهندسی توسعه گاز است، در فضایی بیرون از فاز‌های پالایشگاهی پارس جنوبی برای پیش گرم کردن محل جوشکاری از سیلندر گاز استفاده کرده بودند که نشت از سیلندر گاز سبب جریان گاز در کانال می‌شود و بلافاصله با ایجاد جرقه‌ای این محوطه دچار آتش‎سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: با توجه به اینکه گاز مایع یا ال پی جی سنگین‌تر از هواست از لوله خارج نشده بود وبه همین علت با نخستین جرقه، محل مورد نظر دچار آتش‌سوزی شد.

دشتی نژاد یادآور شد: خبر منتشر شده مبنی بر ترکیدن لوله صحت ندارد.

انتهای پیام/ک

مداوای حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی عسلویه در شیراز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصدومان حادثه عسلویه آتش سوزی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج امروز_ سه‌شنبه‌هفتم فروردین_ ساعت ۰۰:۰۴ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی خودرو تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از بعضی طبقات این برج مسکونی ۱۸ طبقه دود متصاعد می‌شود، آتش نشانان به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند در طبقه منهای دو که چندین دستگاه خودرو وجود داشته، یک دستگاه خودرو سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و تمام اتاق شعله‌ور و آتش در حال سرایت به موتور خودرو بوده است.

وی ادامه داد: آتش به خودروهای دیگر در حال سرایت و دود به طبقات بالایی نفوذ کرده بود، بنابراین تعدادی از ساکنان به کمک آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حریق اطفا و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، همچنین طی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ساعت ۳:۳۲ عملیات اطفا پایان یافت.

کد خبر 739245

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • یک فوتی در واژگونی پژو پارس در محور شاهرود - دامغان