Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال اورتون در خانه خودش از شکست فرار کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، آخرین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی  2 بر 2  تیم واتفورد در خانه اورتون به پایان رسید.

 در این بازی ورزشگاه «گودیسون پارک»، ابتدا ریچاردسون در دقیقه 16 میزبان را پیش انداخت اما واتفورد توسط کولمن (بازیکن حریف) در دقیقه 63 و دوکوره در دقیقه 65 گل زد و تا آستانه پیروزی پیش رفت، با این حال دینیه در دقیقه 6+90 گل تساوی اورتون را به ثمر رساند و باعث فرار این تیم از شکست خانگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه سیگوردسون در دقیقه 67 یک ضربه پنالتی برای اورتون را هدر داد.

جدول رده‎‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P1351/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که این بازی با برتری ۲ به صفر ذوب آهن به پایان رسید.    هر دو گل میزبان در وقت‌های تلف شده به ثمر رسید.       ذوب‌آهن با این برد ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با این شکست ۳۰ امتیازی ماند به در رده دهم نزول کرد.     ورزشگاه فولادشهر   تیم داوری: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور   ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه (۶۹- ارشیا سرشوق)، علی مصلح، امید لطیفی (۶۲- محمد جواد محمدی)، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا (۶۹- فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی (۶۲-محسن آذرباد)، مجید علیاری (۸۶- احمد شریعت زاده). سرمربی: محمد ربیعی   ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری (۶۳- علیرضا نقی زاده)، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی (۸۶- شروین بزرگ)، احسان قهاری (۸۶- ابوافضل سلیمانی). سرمربی: مجتبی حسینی   کارت زرد: فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرپاد از ذوب آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم    شرح گل:    گل اول ذوب آهن (دقیقه ۲+۹۰): فردین یوسفی هافبک جوان ذوب آهن در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخش ناگهانی و ضربه فنی دروازه احمد گوهری را باز کرد     گل دوم ذوب آهن (دقیقه ۸+۹۰):حرکت سریع محمدجواد محمدی از میان میدان با پا به توپ او همراه شد و پس از نفوذ به محوطه جریمه و ضربه دقیق و محکم دروازه آلومینیوم باز شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت