Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد: اتحادیه عرب در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب برزیل هشدار داد انتقال سفارت این کشور در اسرائیل به قدس اشغالی ممکن است روابط برزیل با کشور‌های عربی را به خطر بیندازد.

یک دیپلمات عرب که خواست ناشناس بماند گفت: این نامه را احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب، ارسال کرده و تحویل وزارت خارجه برزیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرای کشور‌های عرب قرار است روز سه‌شنبه برای بررسی برنامه رئیس جمهور جدید برزیل برای انتقال سفارت این کشور در اسرائیل، در برازیلیا دیدار کنند.

چنین اقدامی به منزله یک تغییر شدید رویکرد در سیاست خارجی برزیل خواهد بود که به طور سنتی حامی راه حل دو کشور در مساله فلسطین است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکای لاتین اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

به گزارش صدای ایران از پلیس، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند، اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین