Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: امیدوارم خدا کمک کند تا در ترکیب تیم اعزامی به انگلیس باشم و بتوانم با درخشش در رقابت‌های جهانی امتیازات از دست رفته رنکینگ المپیکی را جبران کنم.

سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: نسبت به سال گذشته از نظر امتیازی شرایط خوبی در پایان نیم فصل اول نداشتیم، اما تلاش ما این است که در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها را ببریم تا در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این سوال که آیا دانشگاه آزاد را مدعی قهرمانی در لیگ تکواندو می‌داند، گفت: کارمان برای قهرمانی بسیار سخت است، اما ما به سختی عادت داریم و رسیدن به جام قهرمانی دور از دسترس نیست.

قهرمان تکواندوی بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص شرایط مالی تیم دانشگاه آزاد تصریح کرد: خداراشکر مطالبات سال گذشته به طور کامل تسویه شد، اما تا پایان نیم فصل اول هنوز پولی از فصل جدید دریافت نکردیم. امیدوارم دغدغه‌های مالی بازیکنان برطرف شود تا بتوانیم این تیم را تا پایان فصل قهرمان لیگ تکواندو کنیم.

رجبی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حضور در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی انگلیس انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: برای حضور در ترکیب تیم ملی باری حضور در میدان جهانی رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود و بهترین نفر در سنگین وزن فیکس خواهد شد. امیدوارم خدا کمک کند تا در ترکیب این تیم باشم و بتوانم با درخشش در رقابت‌های جهانی امتیازات از دست رفته رنکینگ المپیکی را جبران کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو سعید رجبی تکواندوی ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند