Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:06:44 GMT

تاکید حماس بر تحریم منطقه ای و جهانی رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۴۱۲

تاکید حماس بر تحریم منطقه ای و جهانی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی حقوق بشر خواستار تحریم، منزوی کردن و محاصره رژیم صهیونیستی در عرصه های منطقه ای و بین المللی و حمایت از مبارزه و نبرد ملت فلسطین شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی حقوق بشر در حالی فرا می رسد که رژیم صهیونیستی به تروریسم، کشتار و پاکسازی نژادی علیه ملت ما ادامه می دهد و این نتیجه حمایت های بی حد و حصر آمریکا و مواضع نژادپرستانه و افراط گرایانه کاخ سفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی تمامی اصول و قوانین بین المللی مربوط به حقوق سیاسی و مدنی را نادیده می گیرد و ضمن تداوم محاصره غزه، اقدام به کشتار تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که به همین دلیل، سازمان ملل و تمامی نهادهای آن و به ویژه مجمع عمومی و شورای امنیت باید توسط ملت فلسطین و تمامی آزاد اندیشان جهان به خاطر سیاست ها و سکوت خود در قبال جنایت ها و تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن مورد بازخواست قرار گیرند.

کد خبر 4481841

منبع: مهر

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده جاری (نسل‌کشی رژیم صهیونیستی) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، استقبال کرد و این اقدام را برای مردم فلسطین مهم دانست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: تصمیمات اتخاذ شده توسط ترکیه برای مردم فلسطین که در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک قرار گرفته‌اند، بسیار مهم است.

از سوی دیگر وزارت بازرگانی ترکیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مرحله دوم اقدامات انجام شده در سطح دولتی آغاز شده و مبادلات صادراتی و وارداتی مربوط به رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه پیش از این گفته بود که «ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اسرائیل) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی