Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:53:30 GMT

ایستگاه قطار در فومن و صومعه سرا احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۴۳۷

ایستگاه قطار در فومن و صومعه سرا احداث شود

رشت - ایرنا - نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که نامه مشترکی توسط دو نماینده فومن و صومعه سرا برای احداث ایستگاه قطار در این شهرستان ها به مراجع قانونی مربوطه ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا کاظم دلخوش اباتری عصر دوشنبه در عصر دوشنبه در نشست مشترک مسئولان شهرستان های فومن و صومعه سرا ، از هماهنگی و کسب مجوز برای تهیه 147 تیر برق از وزارت نیرو برای نصب از پمپ بنزین فومن تا کسماء خبر داد که این روند تا شهر پونل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به چهار بانده شدن مسیر فومن به صومعه سرا، به الزامات انجام مطالعات لازم، دریافت اعتبارات بیشتر و هماهنگی در سطوح ملی با مراجع مربوطه اشاره کرد و افزود: طرح نیازمندی های فومن و صومعه سرا در خصوص مسیر دو شهرستان، ذیل عنوان ردیف های بودجه مرتبط با تعریض و بهسازی، قادر به پاسخ به مطالبات دو شهرستان خواهد شد.
دلخوش با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری در مبحث دیواره گذاری رودخانه ها، پیشنهاد اقدام مشترک دو شهرستان در این خصوص را مطرح کرد.
نماینده صومعه سرا با تأکید بر لزوم تجهیز ادارات راهداری شهرستان ها، پاسخدهی و عملکرد بهتر این ادارات را در زمان وقوع بحران از نتایج قطعی تجهیز این ادارات در آینده دانست.
وی همچنین با اشاره به ساماندهی رودخانه ها و بحث حساس برداشت شن و ماسه، اقدام شهرستان فومن در تهاتر با پیمانکاران را مورد تأیید قرار داد و افزود: این اقدام در شهرستان صومعه سرا نیز در حال انجام است و آماده همکاری بیشتر در این خصوص با شهرستان فومن است.
علی فتح الهی فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی ، با استقبال از ایده طرح های مشترک عمرانی بین دو شهرستان، فرصت همکاری مشترک بین فومن و صومعه سرا را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به اهمیت بحث تزئین و جذاب کردن پل ها و سازه های عمرانی، توجه به امور بصری و تغییرات هنرمندانه در سازه های درون شهری و برون شهری را امری بایسته دانست که موجب جذب گردشگر خواهد شد.
فرماندار صومعه سرا با تأکید بر اینکه انجام کار مطالعاتی برای پیشنهادات مطرح شده در این جلسه موجب تسریع در تحقق آنان خواهد شد، از آمادگی خود برای اجرای این پروژه ها با استفاده از اعتبارات تعیین شده در کمیته های برنامه ریزی این دو شهرستان خبر داد.
شهرستان های فومن و صومعه سرا در غرب استان گیلان قرار دارند.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ايستگاه قطار صومعه سرا فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی