Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باوی از اظهار نظر فرشاد احمدزاده که گفته پیشکسوتان پرسپولیس حق ندارند در مورد او و جدایی اش اظهار نظر کنند  بسیار ناراحت شده است.
* حرف‌های فرشاد احمد زاده را شنیدید؟!
بله، متأسفانه شنیدم که احمدزاده چطور به پیشکسوتان باشگاه که سرمایه‌های تیم هستند بی‌احترامی کرده است. احمدزاده باید بداند امثال پیوس، پنجعلی، فنونی زاده، ناصر محمدخانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. زندگی‌شان را برای پرسپولیس و هواداران گذاشتند و به همین دلیل هواداران و پیشکسوتان کسانی هستند که می‌توانند راجع به پرسپولیس اظهار نظر کنند و بازیکنی مانند احمدزاده که بازیکن بزرگی هم نبوده حق ندارد راجع به پرسپولیس و پیشکسوتانش حرف بزند. 
* گویا احمد زاده از حرف‌های چندی قبل پیوس خیلی ناراحت شده؟
حرف‌های پیوس در ارتباط با احمدزاده کاملاً درست بود، چون او در حق پرسپولیس نامردی کرد و تیم را در شرایط بسیار بد و با وجود کمبود بازیکن رها کرد و رفت. این در حالی بود که می‌توانست صبر کند و پایان فصل با شرایط بهتری از پرسپولیس جدا شود. الان هم احمدزاده به دلیل شرایط خیلی بدی که در لهستان دارد برای برگشتن به پرسپولیس دست و پا می‌زند، اما او در پرسپولیس جایی ندارد و بهتر است برای بازگشت بی‌جهت دست و پا نزند. 
* بحث برگشتن طارمی و خرید قوچان‌نژاد هم مطرح است؟
طارمی و قوچان‌نژاد به درد پرسپولیس می‌خورند و در خط حمله می‌توانند برای سرخپوشان کارساز باشند. در نیم‌فصل دوم پرسپولیس باید با جذب بازیکنان جدید چهره قدرتمند خود را حفظ کند. هر چند تلاش بازیکنان فعلی هم بسیار قابل تقدیر است؛ بازیکنانی که با وجود محرومیت در دو جام به سختی جنگیدند و پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی در آسیا در لیگ هم خودشان را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح ساختند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پیشکسوتان لهستان پرسپولیس کریم باوی فرشاد احمد زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم

صحبت های سیروس دین محمدی را مشاهده می کنید.

دانلود (13.6MB)

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد