Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:51:28 GMT

انتقاد اردن از غیاب کشورهای عربی در حل بحران سوریه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۴۹۰

انتقاد اردن از غیاب کشورهای عربی در حل بحران سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در جریان کنفرانس خبری مشترک خود با «استفان دیمیستورا» فرستاده سازمان ملل به سوریه تاکید کرد: باید صفحه جدیدی در تعامل با بحران سوریه بر اساس واقعیتهای موجود در این کشور و با هدف پایان دادن به بحران گشود.

وی در ادامه افزود: باید به برادرانمان در سوریه کمک کنیم تا امنیت و ثبات خود را بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاشها باید حول محور حمایت از سوریه و وحدت و استقلال این کشور و محافظت از ملت آن صورت پذیرد.

الصفدی تاکید کرد: ما شاهد یک غیبت غیر قابل قبول از سوی کشورهای عربی در خصوص تلاشها برای حل بحران سوریه هستیم.

وی همچنین افزود: نقش کشورهای عربی برای دستیابی به یک راهکار سیاسی در خصوص سوریه  برای پایان دادن به این بحران بسیار مهم است. موضع اردن نیز در این خصوص ثابت بوده و باید کشتار و ویرانی در سوریه پایان یابد.

کد خبر 4481859

منبع: مهر

کلیدواژه: استفان دیمیستورا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بارش باران از دیروز و امروز موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

البته سرپرست مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیر‌های کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده است گفت: یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی هریس رفته بودند، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شدند.

عبدالصمد رحیمی اظهار کرد: این خانواده با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به سیل روز گذشته در شبستر و خسارت دیدن چند دستگاه خودرو خاطرنشان کرد: تعدادی از گردشگران به منظور چیدن سبزی‌های کوهی، خودرو خود را کنار رودخانه پارک کرده بودند.

رحیمی گفت: سیل خروشان و طغیانگر در روستای سرخه مرند هم باعث بروز خساراتی به محصولات کشاورزی اهالی روستا شد.

سرپرست مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارندگی در استان و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، در خصوص حضور گردشگران و طبیعت گردان در کنار رودخانه ها و ارتفاعات هشدار دارد.

بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی استان طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پس فردا در استان ادامه می‌یابد و موجب افزایش ابر، وزش باد و بارش باران می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد