Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه انگلیسی از تلاش زیاد کریم انصاری‌فرد برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ناتینگهام فارست خبر داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ناتینگهام پست، کریم انصاری‌فرد پس از حل مشکل ویزای کار انگلیس و عقد قرارداد با ناتینگهام فارست تلاش زیادی کرده تا شانس بازی در ترکیب اصلی این تیم را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتور کارانکا (سرمربی اسپانیایی) گزینه‌های زیادی برای خط حمله ناتینگهام فارست با وجود بازیکنانی همانند لویس گرابان و داریل مورفی دارد. ناتینگهام فارست تلاش می‌کند روند صعودی را در چممپیونشیپ انگلیس حفظ کند.

کریم انصاری‌فرد از زمان پیوستن به تیم ناتینگهام فارست در چهار بازی به عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی وارد میدان شد و در 2 بازی نیز نیمکت‌نشین بود. با توجه به سیستم 1-3-2-4 ناتینگهام فارست و حضور لویس گرابان با 14 گل‌زده کریم انصاری‌فرد کار دشواری برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس خواهد داشت. این تیم هم‌اکنون با 34 امتیاز در رده هفتم این رقابت‌ها قرار دارد.

ادامه نیمکت‌نشینی کریم انصاری‌فرد

 

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی

آاک آتن در بازی مقابل آریس با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم قهرمانی یونان تیم‌های آاک و آریس امشب به مصاف هم رفتند.

این بازی با گل‌های پونسه در دقایق ۹ و ۱۴ با نتیجه ۲ بر صفر به سود آاک به پایان رسید تا تیم میزبان سه امتیاز این بازی را کسب کند.

دیدار بین دو تیم فرصت رویارویی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی، دو لژیونر ایرانی بود. اولین گل آاک روی پاس احسان حاج صفی به ثمر رسید و او تا پایان در زمین حضور داشت. انصاری فرد هم در دقیقه ۷۵ تعویض و از ترکیب آریس خارج شد.

آاک با این برد ۶۹ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاده است. آریس ۴۸ امتیازی هم در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • عکس/واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران