Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:04:55 GMT

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه ارشد پیام‌نور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۵۳۸

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از امروز آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

به گزارش آنا، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از سه‌شنبه ۲۰ آذرماه آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

داوطلبان این‌ آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور روز جمعه ۲۳ آذرماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه را به‌همراه داشته باشند.

سوالات آزمون از منابع اعلام‌ شده طرح شده و برای این آزمون نمره منفی در نظر گرفته نشده است.

داوطلبان پس از پذیرفته شدن در این آزمون به دو صورت الکترونیکی و حضوری یا عادی برای دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد.

براساس قانون سال ۹۵ وزارت علوم که پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی به‌صورت آموزش‌محور ملغی شده است، همگی پذیرفته‌شدگان به‌صورت پژوهش‌محور خواهند بود یعنی باید در ترم آخر پایان‌نامه ارائه دهند.

براساس آمارهای اعلام شده در این‌ آزمون ۵۲ هزار نفر باهم در ۱۱۶ رشته امتحانی رقابت خواهند کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متاسفانه برخی از موسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سوء استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

کد خبر 6085525

دیگر خبرها

  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از فردا
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد