Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد برای تامین کمک‌های بشردوستانه برای ۲۰ میلیون نفر مردم یمن در سال ۲۰۱۹ که ۷۰ درصد از جمعیت آن بر اثر جنگ به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند، تلاش می‌کند پنج میلیارد دلار کمک کسب کند.

مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه، در گفتگویی با رسانه‌ها ابراز تاسف کرد که هر سال این سازمان به یک میلیارد دلار کمک بیشتر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سازمان ملل افزود به ابتکار سوئد، سوئیس و سازمان ملل کنفرانس اعطاکنندگان کمک‌های بشردوستانه برای ۲۶ فوریه در ژنو برنامه‎ریزی شده است.

لوکوک، که اخیرا به یمن سفر کرده بود، ضمن ابراز امیدواری برای این که مذاکرات صلح کنونی میان طرف‌های درگیر در یمن زیر نظر سازمان ملل متحد در سوئد به نتیجه برسد، با ابراز تاسف اعلام کرد در صحنه‌های جنگ در یمن هر چند که خصومت‌ها کاهش یافته است، اما «ما متوقف شدن خصومت‌ها را مشاهده نمی‌کنیم.»

او بار دیگر ایجاد مانع در برابر ارسال کمک‌های بشردوستانه به یمن را محکوم و اعلام کرد به غیر از این کمک ها، یمن برای احیای اقتصاد خود که در حال سقوط است، به کمک نیاز دارد. وی همچنین تاکید کرد برای کمک‌های بشردوستانه «بندر حدیده حیاتی است» و این بندر موضوع بحث‌های شدیدی در سوئد است.

شایان ذکر است، همه تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ یمن با کارشکنی متجاوزان که از چهار سال پیش تاکنون ادامه دارد، به شکست منجر شده و این در حالی است که به گفته سازمان ملل اوضاع انسانی در یمن بسیار وخیم است و روز به روز نیز وخیم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم

نگاهی داریم به گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی به چلسی در استمفورد بریج.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم