Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@07:39:02 GMT

ايستگاه قطار در فومن و صومعه سرا احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۵۶۸

ايستگاه قطار در فومن و صومعه سرا احداث شود

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نماينده شهرستان صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد داد که نامه مشترکي توسط دو نماينده فومن و صومعه سرا براي احداث ايستگاه قطار در اين شهرستان ها به مراجع قانوني مربوطه ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا کاظم دلخوش اباتري عصر دوشنبه در عصر دوشنبه در نشست مشترک مسئولان شهرستان هاي فومن و صومعه سرا ، از هماهنگي و کسب مجوز براي تهيه 147 تير برق از وزارت نيرو براي نصب از پمپ بنزين فومن تا کسماء خبر داد که اين روند تا شهر پونل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به چهار بانده شدن مسير فومن به صومعه سرا، به الزامات انجام مطالعات لازم، دريافت اعتبارات بيشتر و هماهنگي در سطوح ملي با مراجع مربوطه اشاره کرد و افزود: طرح نيازمندي هاي فومن و صومعه سرا در خصوص مسير دو شهرستان، ذيل عنوان رديف هاي بودجه مرتبط با تعريض و بهسازي، قادر به پاسخ به مطالبات دو شهرستان خواهد شد.
دلخوش با اشاره به لزوم هماهنگي و همکاري در مبحث ديواره گذاري رودخانه ها، پيشنهاد اقدام مشترک دو شهرستان در اين خصوص را مطرح کرد.
نماينده صومعه سرا با تأکيد بر لزوم تجهيز ادارات راهداري شهرستان ها، پاسخدهي و عملکرد بهتر اين ادارات را در زمان وقوع بحران از نتايج قطعي تجهيز اين ادارات در آينده دانست.
وي همچنين با اشاره به ساماندهي رودخانه ها و بحث حساس برداشت شن و ماسه، اقدام شهرستان فومن در تهاتر با پيمانکاران را مورد تأييد قرار داد و افزود: اين اقدام در شهرستان صومعه سرا نيز در حال انجام است و آماده همکاري بيشتر در اين خصوص با شهرستان فومن است.
علي فتح الهي فرماندار شهرستان صومعه سرا نيز در سخناني ، با استقبال از ايده طرح هاي مشترک عمراني بين دو شهرستان، فرصت همکاري مشترک بين فومن و صومعه سرا را مورد توجه قرار داد.
وي با اشاره به اهميت بحث تزئين و جذاب کردن پل ها و سازه هاي عمراني، توجه به امور بصري و تغييرات هنرمندانه در سازه هاي درون شهري و برون شهري را امري بايسته دانست که موجب جذب گردشگر خواهد شد.
فرماندار صومعه سرا با تأکيد بر اينکه انجام کار مطالعاتي براي پيشنهادات مطرح شده در اين جلسه موجب تسريع در تحقق آنان خواهد شد، از آمادگي خود براي اجراي اين پروژه ها با استفاده از اعتبارات تعيين شده در کميته هاي برنامه ريزي اين دو شهرستان خبر داد.
شهرستان هاي فومن و صومعه سرا در غرب استان گيلان قرار دارند.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

نعمت الله حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در بندرگز متوقف شد.

او گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابجایی به گرگان هستند.

قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت:با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی