Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ معاون اول رئیس جمهور گفت: با همکاری نهادهای عمومی و بنیاد مستضعفان هزار و دویست طرح محرومیت زدایی در کشور دردست شناسایی و بهره برداری است. 

اسحاق جهانگیری افزود: با اجرای این طرحها چهره عقب ماندگی از روستاها و مناطق محروم زدوده می شود. 
معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور هم گفت: این طرح با هدف اشتغالزایی و ایجاد فعالیتهای اقتصادی در مناطق محروم و براساس تفاهمنامه معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محمد امید افزود: پنج درصد از بازپرداخت اقساط تسهیلات اجرای طرح محرومیت زدایی را ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا