Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@22:58:47 GMT

قاتل خاموش جان ۲۳۳ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۶۲۰

قاتل خاموش جان ۲۳۳ نفر را گرفت

ساعت24 -سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال 233 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن، قاتل خاموش جان باختند.

سازمان پزشکی قانونی امروز دوشنبه اعلام کرد: در هفت ماهه امسال، 233 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن، جان باخته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (248 نفر) 6 درصد کاهش ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 233 مرگ ناشی از گاز منوکسیدکربن در این مدت 172 نفر مرد و 61 نفر زن بودند.

در ادامه این گزارش آمده است: در بین استان های کشور، تهران با 53، خراسان رضوی با 25 و البرز با 19، رتبه های اول تا سوم مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن را داشتند.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پزشکی قانونی قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت