Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: رويش‌هاي انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش اين رويش‌ها، دشمن در تهاجم به معنويات نيز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در ديدار دست‌اندرکاران کنگره‌ شهداي استان خراسان جنوبي که در تاريخ 14 آبان 97 برگزار شده بود، صبح امروز (سه‌شنبه) در محل اين همايش در بيرجند منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آيت الله خامنه‌اي در اين ديدار، استان خراسان جنوبي را استاني مؤمن‌خيز و عالم‌پرور خواندند و با تجليل از سابقه حضور پرشور و مؤثر مردم اين استان در نهضت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، گفتند: امروز بزرگداشت شهيدان از بهترين و شريف‌ترين کارهاست و کشور به آن احتياج دارد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به تهاجم خطير دشمنان در مسائل معنوي، افزودند: البته رويش‌هاي انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش اين رويش‌ها، دشمن در تهاجم به معنويات نيز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.
ايشان با تأکيد بر لزوم برگزاري با کيفيت بزرگداشت شهيدان و ثبت و ضبط خاطرات و شرح احوال آنان، گفتند: شهيدان عزيز در زمان حياتشان با جان خود وارد ميدان دفاع شدند، و امروز با هويت و معنويت خود از کشور و اسلام دفاع مي‌کنند، بنابراين دفاع مقدس تمام‌شدني نيست و يک حقيقت در حال پيشرفت است.
اجلاسيه نهايي کنگره ملي 2 هزار شهيد استان خراسان جنوبي امروز (سه شنبه) در حسينيه جماران بيرجند آغاز شد.
پيش از اين آيين 11 اجلاسيه شهداي استان و يادواره هاي مختلف در شهرستان هاي مختلف خراسان جنوبي برگزار شد.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

حمایت جانانه از مدیران خطرپذیر در روزنامه آوای خراسان جنوبی و افتتاح 2 طرح عمرانی هرماه توسط سپاه در خراسان جنوبی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین