Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد جواد فدائی در دیدار با رئیس سازمان نقشه برداری کشور افزود: نقشه برداری برای خیلی از کارها مورد نیاز است و به نحوی زیربنای پروژه های عمرانی در کشور نقشه های دقیق است که ویژگی های مکانی و جغرافیایی منطقه را مشخص می کند.

 وی با اشاره به لزوم تهیه آرشیو از نقشه های قدیم و جدید در استان تصریح کرد: بسیاری از اختلافات ملکی در استان به دلیل فقدان نقشه جغرافیایی مناسب از منطقه همچنان لاینحل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: باتوجه به اهمیت نقشه برداری به عنوان مبنای اجرای پروژه های عمرانی در کشور، به آرشیوی مناسب از نقشه های قدیم و جدید استان نیاز داریم.

وی افزود: اگر سازمان نقشه برداری این آرشیو را در اختیار استان قرار دهد به توسعه شهری کمک زیادی خواهد شد.

فدائی اظهار داشت: استفاده از مدل نقشه های گوگل ارت یکی از مواردی است که همچنان مبنای بسیاری از کارها در کشور است و بنظر می رسد تهیه جایگزینی مناسب برای آن باید در اولویت باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوگل استان برنا قدیم نقشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره احتمال وقوع سیل در این استان، بر لزوم آمادگی برای وقوع این پدیده در استان سمنان تأکید کرد. - اخبار استانها -

سمیه جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های قابل توجه از امروز تا پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه 1403، وقوع سیلاب در استان سمنان بیشتر محتمل است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمال بارش باران، رگبار و رعدوبرق، تشدید بارش‌ها در غالب نقاط استان با شدت بیشتر در نواحی شمالی، بارش برف و احتمال کولاک در نواحی سردسیر و کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به احتمال زیاد وقوع سیل در استان سمنان تأکید کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب، توصیه می‌شود دستگاه‌های خدمات‌رسان و مردم استان سمنان برای مواجهه با سیلاب آماده باشند.

جباری با تأکید بر لزوم خودداری از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها تصریح کرد: عدم حضور مسافرین و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی رودخانه‌ها در استان سمنان مورد تأکید جدی است.

وی با تأکید بر لزوم عدم عبور شهروندان و مسافران از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی استان سمنان تصریح کرد: آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی و همچنین پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی برای کاهش خسارات ناشی از سیل بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان، گفت: "تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب" و "توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب" از دیگر مورد تأکید رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان برای مقابله با سیلاب احتمالی در این استان بود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی
  • نقشه بارش‌های رگباری طی دو روز آینده در کشور