Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:13:52 GMT

غایب بزرگ فهرست نامزدهای تیم منتخب یوفا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۷۰۸

غایب بزرگ فهرست نامزدهای تیم منتخب یوفا

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال اروپا در معرفی نامزدهای تیم منتخب سال 2018، نام بازیکنی را از قلم انداخته است که عدم حضورش در این فهرست کمی عجیب به نظر می ‌رسد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز گذشته اسامی 50 بازیکنی که نامزد حضور در تیم منتخب سال 2018 قاره سبز شده ‌اند را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوفا که 11 بازیکن تیم منتخب سال اروپا را بر اساس آرای کاربران تارنمای این سازمان معرفی خواهد کرد، در جمع 15 هافبکی که نامزد حضور در خط میانی این تیم شده ‌اند، نام دو ستاره فعلی و پیشین بارسلونا را قرار نداده است. یکی از آنها سرخیو بوسکتس است و دیگری آندرس اینیستا.
این دو بازیکن فصل گذشته به بارسلونا برای کسب همه جام ‌های داخلی کمک کردند اما ظاهراً ناکامی تیم‌شان در لیگ قهرمانان اروپا سبب شده که تأثیرگذاری آنها در رقابت‌ های داخلی به اندازه سایر هافبک ‌ها به چشم مسئولان کمیته فنی یوفا نیاید.
غیبت این دو بازیکن مخصوصاً بوسکتس که در جام جهانی 2018 هم حضور داشت، در حالیست که دو بازیکن تیم فوتبال المپیک مارسی در میان نامزدهای تیم منتخب یوفا حضور دارند، دو بازیکنی که مانند هافبک بارسلونا افتخاری بین ‌المللی در سطح باشگاهی کسب نکردند و حتی برخلاف او جامی داخلی هم نبردند. یکی از آن دو بازیکن دیمیتری پایت است که حتی در جام جهانی 2018 بازی نکرد و دیگری فلورین تائوین است که فصل پیش در سطحی متوسط بازی می‌ کرد.
ممکن است قرار نگرفتن آندرس اینیستا با توجه به نیمکت ‌نشینی ‌های مکرر او در فصل گذشته و البته رفتنش از بارسلونا برای بازی در جی ‌لیگ ژاپن، در نادیده گرفته شدنش توسط کمیته فنی یوفا قابل توجیه باشد، اما در مورد بوسکتس اوضاع فرق می‌ کند و او هم مانند 7 هم‌تیمی ‌اش، مارک آندره تراشتگن، جردی آلبا، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، لیونل مسی و لوئیس سوارس شایسته حضور در جمع نامزدهای تیم منتخب یوفا بود.
ورزشی**9128**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اتحاديه فوتبال اروپا نامزدهاي تيم منتخب بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه نماینده سابر در سهمیه المپیکی ایران قطعی شد

فدراسیون جهانی شمشیربازی فهرست تیم‌های المپیکی این رشته را نهایی و اعلام کرد که بر این اساس، تیم اسلحه سابر مردان ایران وارد فهرست المپیکی‌ها شد و در بخش انفرادی هم ایران سه نماینده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام فصل رویدادهای گزینشی المپیک و لحاظ کردن امتیاز تیم‌های شرکت کننده و همچنین رنکینگ جهانی، فهرست تیم‌های المپیکی در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان را نهایی و اعلام کرد.

 

بر این اساس نام تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در فهرست تیم‌های المپیکی این اسلحه قرار گرفت. تیم ایران سهمیه خود را درجریان جام‌جهانی مجارستان قطعی کرد که با توجه به فهرست اعلام شده، از طرف فدراسیون جهانی هم تایید رسمی شده است.

 

رقابت‌های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور ٨ تیم برگزار می‌شود، ایران در کنار کره‌جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه، ایتالیا، مصر و کانادا تیم‌های حاضر در اسلحه سابر مردان هستند. رقابت‌های شمشیربازی المپیک در بخش انفرادی هم برگزار می‌شود.

 

بر اساس فهرست اعلام شده توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به واسطه سهمیه تیمی که در اختیار دارد در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی‌ها، سه نماینده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حضور سه نماینده سابر در سهمیه المپیکی ایران قطعی شد
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا