Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی‌الله فغان‌پور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره شکایت یک وکیل دادگستری با موضوع انحلال فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به نظر می‌رسد که طرح چنین شکایتی جایگاهی در دادگاه‌های عمومی ندارد. من در جریان تصمیم احتمالی قاضی نیستم اما به نظرم چنین شکایتی وجاهت ندارد.

او افزود: فدراسیون فوتبال غیرقابل ابطال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها می‌خواهند چه چیز فدراسیون فوتبال را ابطال کنند؟ این امکان وجود دارد که دادگاه تصمیم بگیرد که موضوع غیرقابل رسیدگی است و رد دعوا را صادر کند. در کل بعید می‌دانم چنین موضوعی قابل رسیدگی باشد.

وحید ملکی، وکیل پایه یک دادگستری، مردادماه سال جاری با طرح دادخواستی علیه فدراسیون فوتبال به اساسنامه فدراسیون فوتبال ایراد گرفت و خواستار انحلال این فدراسیون شد. 

جلسه رسیدگی به این پرونده روز گذشته (دوشنبه 19 آذر) در شعبه 55 دادگاه عمومی تهران برگزار شد. البته در این جلسه علیرغم ابلاغ قانون وقت دادرسی به فدراسیون، نماینده‌ یا وکیلی از طرف فدراسیون فوتبال در این جلسه حضور پیدا نکرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال قانون فدراسیون فوتبال قانون شکایت فغانپور انحلال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر» حکم محکومیت «جدیدی» را گرفت

چندی پیش علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به دلیل تهمت و افترا، علیه عباس جدیدی، عنوان‌دار جهان و المپیک به مراجع قضایی شکایت کرد.

در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.

با اعتراض عباس جدیدی به این رأی، پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت که رأی قبلی قطعی و قابل اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تأیید انحلال شورای نسیم‌شهر در انتظار تصمیم وزارت کشور
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • دبیر» حکم محکومیت «جدیدی» را گرفت
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت + جزئیات شکایت
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال