Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:49:24 GMT

محسن یگانه در سالن میلاد تهران کنسرت می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۸۱۹

محسن یگانه در سالن میلاد تهران کنسرت می‌دهد

ساعت24 - خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود در عرصه اجراهای زنده، دی ماه امسال کنسرت‌هایی را در تهران و چند شهر دیگر کشورمان برگزار خواهد کرد.

خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود در عرصه اجراهای زنده، دی ماه امسال کنسرت‌هایی را در تهران و چند شهر دیگر کشورمان برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود ابتدا در بندرعباس و پس از آن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و چند شهر دیگر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده موسیقی پاپ ابتدا ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲ روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس و سپس روز پنجشنبه بیستم دی‌ماه امسال در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود. این در حالی است که برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری کنسرت در چند شهرستان انجام گرفته که جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

این خواننده نام آشنای موسیقی پاپ، پاییز امسال نیز در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت‌های پاییزی خود پرداخت.

یگانه که طی سال‌های گذشته آلبوم هایی را منتشر کرده در کنسرت پیش رو علاوه بر اجرای آثار منتخب آلبوم‌هایش از تک آهنگ‌های که تاکنون از او منتشر شده نیز استفاده خواهد کرد. «بهت قول میدم» یکی از تک آهنگ‌های پرطرفدار این خواننده پاپ در ماه‌های گذشته بوده است.

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب – ۱۳۸۹»، «حباب – ۱۳۹۰» و «نگاه – ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کنسرت محسن یگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، علیرضا طلیسچی پس از اجرای ۲۹ فروردین ماه در هتل اسپیناس پالاس، یکشنبه دوم اردیبهشت میزبان مخاطبانش در برج میلاد تهران بود.

از نکات قابل توجه کنسرت‌ طلیسچی می‌توان به همخوانی تماشاگران در اجرای تمامی قطعات اشاره کرد که شور و هیجان این اجراها را چندبرابر کرده بود.

طلیسچی با برگزاری ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود.

«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات انتخابی طلیسچی برای اجرا در این کنسرت‌ها بودند.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال اسپیناس و دوم اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

کد خبر 6085512 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • یک منوی داغ از کنسرت‌های بهاری
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • کنسرت‌های موسیقی در نیمه اول اردیبهشت؛ پیشتازی پاپ