Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:18:14 GMT

بلیت دیدار تراکتورسازی - فولاد؛ ۵۰۰ تومان!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۸۳۵

بلیت دیدار تراکتورسازی - فولاد؛ ۵۰۰ تومان!

باشگاه تراکتورسازی تبریز قیمت بلیت دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان را کاهش داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، باشگاه تراکتورسازی تبریز اطلاعیه‌ای در خصوص بلیت‌فروشی دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر صادر کرد:

  «با توجه به ملزم شدن باشگاه تراکتورسازی به انجام عملیات بلیت فروشی در دیدار روز جمعه 23 آذر مقابل تیم فولاد خوزستان، در راستای تسهیل شرایط برای حضور بیش از پیش پرشورها در ورزشگاه یادگار امام(ره)، قیمت بلیت این بازی برای هواداران، 5 هزار ریال (پانصد تومان) اعلام می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند مثبت مذاکرات تراکتورسازی و قوچان‌نژاد؛ مهاجم پیشین تیم ملی به تبریز می‎آید؟

 

انتهای پیام/
 

R1414/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم باتجربه فولاد امروز در برنامه نوروز فوتبالی حضور یافت و صحبت‌های جالبی را انجام داد. کاپیتان قرمزپوشان خوزستانی که چند روز قبل طی یک پست اینستاگرامی نسبت به توهین های برخی افراد به خودش گلایه و اعلام کرد آخر فصل با وجود قراردادی که دارد، فولاد را ترک می‌کند، امروز در خصوص هواداران فولاد و مردم خوزستان صحبت کرد.

او در این مصاحبه سعی کرد با آرامش درباره برخی اتفاقات حرف بزند. مشروح صحبت‌های انصاری در خصوص این ماجرا را در ادامه می‌خوانید:

دلخوری از توهین‌ها و ماجرای فشارها از سوی هواداران؟
فشار روی هر فوتبالیستی یک موضوع طبیعی است. فوتبالیست‌ها کلا با فشار زندگی می‌کنند. از اول فوتبالم این مسائل بوده و برای همه اجتناب ناپذیر است. آن پست اینستاگرامی رو من گذاشتم و صحبت‌هایم را مطرح کردم. نمی‌خواهم دیگر حرفی بزنم. با این حال دلخوری برایم وجود دارد، اما این مساله ربطی به هواداران فولاد ندارد.

هویت فوتبالی‌ام را مدیون فولاد و هواداران هستم
هواداران فولاد، فوتبالی هستند و شرایط را درک می‌کنند. من از 16 سالگی در باشگاه فولاد بودم؛ از آکادمی فولاد رشد کردم و نزدیک به 14 سال است که در خوزستان زندگی می‌کنم. هویت فوتبالی ام را مدیون باشگاه فولاد و هوادارانش هستم. هوادارانی که از من حمایت کرده‌اند؛ در روزهای بد حامی‌ام بودند و در روزهای خوب تشویقم کردند. من همیشه به این هواداران مدیون هستم.

منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
آن مساله‌ای که درباره‌اش حرف زدم، درباره هواداران فولاد و مردم خوزستان نبود. مردم خوزستان شریف‌ترین و صادق‌ترین انسان‌هایی هستند که من دیده‌ام. یک عده خاص هستند که دوست ندارم الان درباره شان حرف بزنم. الان ما نیاز به آرامش داریم و آخر فصل اگر نیاز بود، درباره‌اش صحبت خواهم کرد.

آمار خوب در فصل جاری با فولاد؟
آمار گویای همه چیز هست، اما اگر آمار خوبی برایم ثبت شده همه بازیکنان در آن دخیل بودند. اگر من 3 گل 3 امتیازی زده‌ام، فقط ضربه نهایی را زدم و به نامم تمام شده است. همه بازیکنان تلاش کرده‌‌اند تا یک آمار فردی را ثبت کنم. من هم مثل همه بازیکنان تلاش می‌کنم تا خوب عمل کنیم.

پیشنهاد از استقلال؟
بعد از پستی که گذاشتم، صحبتی از سوی استقلال و تیم دیگری با من نشده؛ اما نیم فصل آقای نکونام با من صحبت کردند. در چند مرحله ایشان خواستند به استقلال بروم، اما از اول صادقانه گفتم که به اینکه از فولاد بیرون بیایم، فکر نمی‌کنم. خصوصا در این شرایط حساس که فکر می‌کنم فولاد به من نیاز دارد. عذرخواهی کردم و گفتم که دوست دارم در فولاد ادامه بدهم.

تعصب خاص به فولاد؟
من همیشه گفته‌ام، وقتی برای فولاد بازی می‌کنم نوع تلاشم فرق می‌کند. همه بازیکنان در هر تیمی باشند صد درصد توان خود را می‌گذارند اما برای فولاد شخصا نوع تلاشم فرق می‌کند و متفاوت است. علاقه قلبی فوق‌العاده‌ای به فولاد دارم و شکی نیست سعی می‌کنم بهتر باشم. تمرکزم روی 9 بازی آینده است و نیاز داریم که در این چند هفته با همه وجود برای موفقیت تیم و شادی هواداران تلاش کنیم.

حضور عبدالله ویسی در فولاد؟
من شناخت قبلی از آقای ویسی دارم؛ در این چند روز دیدم که چقدر با انگیزه و مصمم هستند. حضور ایشان انتخاب درست و به جایی بود. نتیجه‌ای که آقای ویسی سال قبل با نفت آبادان گفت در حد قهرمانی‌اش با استقلال خوزستان بود. هیچ مربی دیگری نمی‌توانستند نفت آبادان را در لیگ برتر حفظ کنند. امیدوارم در این 9 هفته باقیمانده از لیگ برتر هم بتوانیم روزهای خوبی را با هم در فولاد تجربه کنیم.

عذرخواهی از هواداران فولاد بابت شرایط پیش آمده
باید از هواداران فولاد عذرخواهی کنم؛ آنها در این چند ماه خیلی اذیت شدند. فولاد تیمی بزرگ و حرفه‌ای است که عادت دارد در بین تیم‌های بزرگ باشد. حمایت خوبی از کارخانه می‌شود و انتظار از فولاد این است که تیم شرایط خوبی داشته باشد. رتبه ما در خور شان باشگاه فولاد نبوده و باید از این وضعیت بیرون بیاییم.

رضاییان در فولاد ثبات ایجاد کرده است
ضمن تشکر از دوستانی که در امر مدیریتی به فولاد کمک کردند و زحمت کشیدند، باید بگویم آقای بهرام رضاییان با توجه به اینکه خیلی فوتبالی هستند، شرایط را به خوبی درک می‌کنند. با حضور ایشان تیم به ثبات و آرامش نسبی رسیده است. مهم‌ترین عامل موفقیت در فوتبال ایران ثبات است و به همه اعضای تیم کمک می‌کند. انشاالله بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

بهترین شعار هواداران فولاد؟
من عربی را خیلی متوجه نمی‌شوم، اما هواداران ما یک شعار جذاب دارند که به زبان عربی می‌خوانند. معنایش تقریبا این است که فولاد تیم محبوب جنوب و استان خوزستان است و من خیلی آن را دوست دارم. واقعا برایم این شعار ارزشمند است و البته که وقتی کنار اسمم تعصب را می آورند، برایم بسیار ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • دیدار دوستانه فولاد خوزستان در هشتم فروردین
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود