Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش وی در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد؛ علاوه بر بررسی آخرین گزارش هزینه - درآمد و نیازهای بودجه ، برای رفع تنگناهای اعتباری گفت و گو کرد و تصمیماتی برای پیگیری گرفته شد.
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ویژگی بودجه سال آتی اظهار داشت: بودجه 433 هزار میلیارد تومانی سال آینده با بخش درآمد 12 درصد در منابع رشد دارد که وابستگی آن به نفت 27 درصد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عملکرد هفت ماهه بودجه سال 97 را تشریح کرد و گفت: انتظار است، دستگاه های اجرایی استان پیشنهادهای اجرایی و مورد نیاز را برای پیگیری در بررسی لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی ارائه کنند.
نماینده مردم اردکان درباره مشکل بیمه درمان کارکنان و بازنشستگان ایثارگر که اخیرا چالش هایی را بوجود آورد با مسئولان تقنینی و اجرایی مربوطه برای حل مشکل رایزنی کرد .
مقرر شد در این خصوص در مکاتبه با رئیس مجلس از هیات تطبیق مصوبات خواسته شود، این مصوبه را که برای اجرای آن اعتباری پیش بینی نشد، ابطال و طبق روال قبل، بنیاد شهید نسبت به پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران اقدام کند.
جلسه فوق العاده هیات وزیران صبح و بعد از ظهر یکشنبه 11 آذر با موضوع بررسی لایحه بودجه سال آینده تشکیل شد و تبصره های پیشنهادی ارقام کلان و ویژگی های آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و لایحه بودجه سال 98 به تصویب رسید.
1968/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف درآمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات نماینده مردم یزد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا، مصطفی نخعی در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی بخش انرژی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کشور (بخش دوم لایحه بودجه) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به روش جدید بودجه‌ریزی مجلس، مقرر شده است جداول بودجه نیز در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: به همین منظور کمیسیون انرژی مجلس، بررسی این جداول را در دستور کار خود قرار داد که در جریان این بررسی مشخص شد نواقص و کاستی‌هایی در آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی توسط همکاران با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس