Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در مجتمع آموزش عالی اسفراین با همکاری تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت امور فرهنگی مجتمع آموزش عالی اسفراین و با همکاری تشکل‌های انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجوئی  مراسم بزرگداشت روز دانشجو در سالن همایش مهرگان مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای مراسم آقای محمد مهدی دهقانی دبیر تشکل انجمن اسلامی دانشجویان و  امیر محمد پورجم  فرمانده حوزه بسیج دانشجوئی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص جنبش دانشجویی و مسائل روز جامعه و همچنین مشکلات و موانع پیش روی دانشجویان مجتمع پرداخته و در ادامه دکتر حیدری ریاست دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو به آحاد دانشجویان به فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در خصوص ارتقا کیفیت تحصیل دانشجویان و ارائه خدمات رفاهی در خور شان آنان اشاره کرده و مهترین اولویت دانشگاه را تربیت انسان‌هایی با توان علمی بالا و دارای بینش ودرک عمیق جهت ورود به جامعه دانستند.

همچنین در این مراسم دانشجویان در گروه‌های موسیقی به اجرای برنامه پرداخته  و در ادامه شاهد اجرای برنامه استند آپ توسط دانشجوی مجتمع جناب آقای محمد حسین عالی پور بودیم که با استقبال بسیار خوب دانشجویان مواجه گردید.

پایان بخش این برنامه نیز اجرای مسابقه و همچنین برنامه صندلی داغ دانشجوئی با حضور اقای میلاد سنجری دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان مجتمع بود.




منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز دانشجو مجتمع آموزش عالی اسفراین جنبش دانشجویی تشکل های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شد.

روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

 

 

 دستگیری بیش از ۱۳۳ دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیای آمریکا

از دو روز قبل صدها نفر از فعالان دانشجویی سوسیالیست و حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به نسل کشی در غزه تجمع کرده و در محوطه این دانشگاه چادر زده‌اند. 

 معترضان خواستار قطع همکاری و سرمایه‌گذاری دانشگاه در اسرائیل هستند.

 

 

اداره پلیس نیویورک: ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه‌های دادگاهی برای آنها آزاد شده‌اند. 

این تحصن با برخورد شدید پلیس و حراست دانشگاه و تعلیق برخی دانشجویان روبه رو شده است.

 

 

نقشه تحصن دانشجویان در سراسر آمریکا برای توقف جنگ اسرائیل علیه غزه

پس از دستگیری بیش از 100 دانشجو از کالج بارنارد و دانشگاه کلمبیا در تحصن که خواستار قطع همکاری دانشگاه ها با اسرائیل در بحبوحه جنگ این رژیم علیه غزه بودند، تظاهرات در سراسر آمریکا به راه افتاده است. تحصن هایی در MIT، Tufts، Emerson College، NYU، The New School، دانشگاه میشیگان، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشگاه Vanderbilt و دانشگاه کارولینای شمالی در Chapel Hill آغاز شده است.

 

 

دانشگاه کلمبیا کلاس های حضوری را لغو کرده؛ کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود. سازمان دهندگان این تجمعات می گویند حداقل 50 دانشجو از بارنارد و 35 دانشجو از کلمبیا تعلیق شده اند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان کلمبیا و بارنارد، کارمندان و سخنرانان مهمان نیز علناً این موسسات معتبر را محکوم یا اعلام کرده اند.

در ییل، حداقل 45 دانشجو در حالی که پلیس تلاش می کرد تا یک تحصن را در جمعه شب پاکسازی کند، دستگیر شدند. اعتراضات در محوطه دانشگاه ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود