Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

ميل جنسي مردان در پاييز افزايش پيدا مي کند‎
ميل جنسي انسان نيز مانند بسيار مسائل ديگر تحت تاثير عوامل محيطي قرار مي گيرد که در ادامه به تغيير ميل جنسي مردان در فصل هاي مختلف اشاره مي کنيم
چرا ميل جنسي مردان در پاييز افزايش پيدا مي کند؟
مردان نسبت به زنان از ميل جنسي بيشتري برخودار هستند و با آمدن فصل سرما افزايش ميل مردان را مي بينيم که اين رخداد اتفاق هاي زيادي را رقم ميزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان در برقراري رابطه جنسي بسيار مشتاق تر از زنان هستند و تمايل بيشتري به برقراري رابطه دارند.
برگ‌ها در پاييز فرو مي‌ريزند، اما آيا ميل جنسي هم همراه برگ‌ها در پاييز سقوط مي‌کند؟! دليل افزايش ميل جنسي و علاقه بيشتر مردان به زنان در پاييز چيست؟
مطالعات متعددي نشان مي‌دهند که پاييز فصلي است که سطح تستوسترون در بدن انسان‌ها به بالاترين ميزان نسبت به تمام مواقع ديگر سال مي‌رسد. شايد اين اتفاق با کاهش نور روز و افزايش فعاليت‌هاي اجتماعي مرتبط باشد، اما هرچه که هست، ميل جنسي واقعا در پاييز بيشتر مي‌شود.
حتي بررسي‌هاي محققان دانشگاه سيمون فريزر نشان مي‌دهد که همين افزايش تستوسترون در بدن است که باعث مي‌شود خانم‌ها در پاييز جذابيت بيشتري براي مردان داشته باشند.در واقع، يکي از مطالعات مجله Perception هم نشان مي‌دهد که خانم‌ها در فصل‌هاي سرد سال، داراي جذابيت بيشتري براي مردان هستند.
يک فرضيه اين است که افزايش سطح تستوسترون باعث مي‌شود که مردان بيشتر به رابطه جنسي علاقه‌مند شوند، اما دلايل محتمل‌تري هم وجود دارد: تاثير عناصر متضاد. به عبارت ديگر، تابستان فصلي است که لباس‌هاي خاص خودش را به همراه مي‌آورد و پاييز و زمستان هم همين‌طور. اين معيارهاي جذابيت خانم‌ها براي مردان است که در فصل‌هاي مختلف، تغيير مي‌کند و جذابيت خانم‌ها را براي مردان در فصل‌هاي سرد سال بيشتر مي‌کند.
افزايش ميل مردان در ساعات صبح
هورمون هاي تستوسترون قبل از اين که مردها از خواب بيدار شوند در نقطه ي اوج خود قرار دارند. دليل اين افزايش سطح تستوسترون اين است که غده ي ريزمغزي يا هيپوفيز که هورمون هاي جنسي را توليد مي کند در طول شب تحريک مي شوند و به طور پيوسته تا زمان طلوع خورشيد، هورمون ها را افزايش مي دهد.
هورمون هاي تستوسترون در زنان نيز توليد مي شوند اما در آن ها، ميزان توليد شده در طول شب افزايش بسيار کمي دارد. سطح هورمون توسط پروژسترون و استروژن متعادل نگه داشته مي شود. مردان فقط با کمي تستوسترون ميل به برقراري رابطه دارند و سطح افزايش يافته ي آن در هنگام صبح دو تا سه بار در هفته براي ايجاد نعوظ رخ مي دهد.
دليل ديگر اين که مردان صبح ها تمايل به مقاربت دارند اين است که احساس مي کنند شب را خوب خوابيده اند. سطح تستوسترون در مردها بستگي دارد به اين که چه قدر خوب و عميق خوابيده باشند. براي مثال، مطابق با پژوهشي که توسط ژورنال انجمن پزشکي امريکا انجام شد، بيش تر از 5 ساعت خوابيدن مي تواند تا 15 درصد سطح هورمون تستوسترون را افزايش بدهد.
منبع : hidoctor.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، با نوسان زیادی گزارش می‌شود. طوری‌ که صبح امروز بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی افزایش قیمت پیدا کردند.

قیمت خودرو صبح امروز ارتعاش فراوانی داشته است. کوییک R اتوماتیک، یکی از هاچ‌بک‌کراس‌های موفق بازار داخل، با ۲۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

خریداران خودروهای وارداتی بخوانند؛ آخرین فرصت برای انتخاب خودرو | قیمت علی‌الحساب هوندا، لاماری، کی ام سی و هونگچی را ببینید

ساینا S، از دیگر محصولات سایپا، از صبح امروز با افزایش بهای ۱۱ میلیون تومانی، ۴۵۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژوپارس TU۵، پرفروش‌ترین محصول ایران‌خودرو، نیز با ۹ میلیون تومان افزایش نرخ، با قیمت ۸۵۶ میلیون تومان به بازار امروز رسید.

هایما ۸S، محصول جذاب ایران‌خودرو، با ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت، یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

در میان خودروهای مونتاژی محصولات بهمن‌موتور افت‌وخیز شدیدی پیدا کرده‌اند.

فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کی. ام. سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایپا شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو، نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش‌ می‌رسد.

در سوی مقابل، لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

کد خبر 850270 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • واردات خودرو باید شتاب پیدا کند!
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟