Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@03:34:35 GMT

10 میلیون یمنی نیاز شدید به کمک غذایی دارند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۹۲۷

10 میلیون یمنی نیاز شدید به کمک غذایی دارند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "مارک لوکوک" که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، افزود: وضعیت انسانی و غذایی در یمن به شدت رو به وخامت است و ما نیاز به کمک مالی برای مقابله با این وضعیت داریم.

وی افزود: سازمان ملل متحد قصد دارد تا سال آینده برای 15 میلیون یمنی کمک های غذایی فراهم کند.

لوکوک اضافه کرد: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد 26 فوریه سال آینده میلادی یک کنفرانس بین المللی در ژنو با هدف جمع آوری کمک های مالی جهانی برای مردم یمن برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی همچنین گفت: در سال آینده نیاز به چهار میلیارد دلار کمک مالی برای تامین کمک های غذایی برای مردم یمن است.

لوکوک پیش تر نیز تأکید کرده بود که یمن شاهد بزرگترین بحران انسانی جهان است که در سال 2019 تشدید خواهد شد.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیرساخت های این کشور شده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه

آنروا اعلام کرد پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه، در برخی از مدارس این منطقه بمب‌های منفجر نشده به وزن ۴۵۰ کیلوگرم پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از اینکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هفتم آوریل از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه عقب‌نشینی کردند اقدام به ارزیابی کرد و با موانع بزرگ مهمات منفجر نشده مخصوصا بمب‌هایی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم در داخل مدارس و در مسیرها روبرو شد که از مانع از انجام فعالیت ایمن این سازمان می‌شد.

به گزارش الجزیره، آنروا همچنین اعلام کرد هزاران آواره به طیف گسترده‌ای از کمک‌های حیاتی به‌ویژه از نظر بهداشت، آب، بهداشت شخصی و غذا نیاز دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از گذشت ۶ ماه به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۴ هزار شهید بر جای گذاشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود پاکسازی نوار غزه از مهمات و بمب‌های انفجاری منفجر نشده به میلیون‌ها دلار هزینه و چندین سال زمان نیاز دارد.

در همین زمینه، یک مقام بین‌المللی مرتبط با مین‌زدایی اعلام کرد طبق قانون کلی که می‌گوید ۱۰ درصد مهمات آن‌طور که طراحی شده‌اند عمل نمی‌کنند، ارزیابی‌ها بر این است که برای شروع پاکسازی غزه حدود ۴۵ میلیون دلار سرمایه نیاز است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی
  • اهمیت استراتژیک گندم
  • ناامنی غذایی در انتظار بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی