Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 این خودرو که در حال طی تست های فنی است بناست تا توسط ایران خودرو تولید و روانه بازار شود.

کمپانی چینی فامیلی یا M5 جدید که در برخی از بازار ها نیز با نام F5 شناخته می شود را با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 123 اسب بخار تولید می کند که البته این موتور بنا به سفارش می تواند با نوع توربو شارژ نیز تعویض شود از سویی دیگر احتمال داده می شود که هایما فامیلی بازار ایران مانند هایما S5، محصولی متفاوت با نسخه های رایج این کمپانی چینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با توان 161 اسب بخار از مواردی است که شاید ایران خودرو آن را برای هایما فامیلی بازار ایران سفارش گذاری کند هر چند که تا زمان عرضه رسمی این خودرو و اینکه با چه موتور و چه ظاهری ( نسخه فیس لیفت یا نمونه قدیمی) روانه بازار ایران می شود باید منتظر شد.

   

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خودرو ایران خودرو تنفس ایران ایران ایران خودرو تنفس خودرو فضای مجازی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه

گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ درصورت تداوم شرایط ایجاد شده در منطقه، بورس کشور به کدام سمت و سو می‌رود؟ در این روز‌ها که کشور با ریسک‌های ژئوپولوتیک و تنش‌های منطقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، ارزش دلاری فعلی بورس به ۱۲۵ میلیارد دلار رسیده و درست به ارزش دلاری پنج سال پیش برگشته است.

درمورد ارزش دلاری بورس چند نکته حائز اهمیت است؛ اول اینکه بازار به لحاظ فاندامنتالی چه از بُعد تورم حاضر، از بُعد تورم انتظاری، از بُعد سود‌های تقسیمی و سود‌های آینده در نقطه معقولی قرار گرفته بنابراین از این بابت چندان نگرانی وجود ندارد. ضمن آنکه در حال حاضر مسائلی که بر بازار تأثیرگذار است، عمدتا مسائل خارج از بازار و ریسک‌های خارجی بوده که طبیعتا در رأس آن ریسک‌های سیاسی قرار دارد و به نظر می‌رسد با مرتفع شدن ریسک‌های سیاسی و احتمالات منفی (که عمدتا ذهن فعالان بازار در این مورد بزرگ نمایی هم می‌کند) مجددا جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود.

نکته دوم اینکه از بُعد تکنیکالی انتظار داریم روند نزولی کوتاه مدت و رنج و تعادل میان مدت به تدریج به سمت بالا شکسته شود و در یک روند صعودی میان مدت و بلند مدت قرار بگیریم چراکه باتوجه به انواع روش‌های ارزشگذاری اعم از تنزیل جریانات نقد آتی، روش‌های نسبی، روش‌های بازاری و ... انتظار می‌رود بازار سرمایه مجددا به کانون توجه سرمایه‌گذاران باز گردد و جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود.

ضمن آنکه از مدیران، تصمیم‌گیران و مسئولان هم در این راستا انتظار می‌رود همیار بازار سرمایه باشند، چون بار‌ها در طول دهه‌های گذشته دیدیم به محض اینکه اقبال نسبی از سمت دولت و مدد از سمت بانک مرکزی چه در قالب نرخ سود، در قالب بخشودگی‌های مالیاتی، طرح‌های تشویقی، اصلاح نرخ بهره مالکانه معادن و ... به سمت بازار روانه شد، بلافاصله جریان نقدینگی به سمت این بازار باز گشته است.

البته تأثیر‌های روانشناسی بازار را هم نباید نادیده گرفت، این تأثیرات عمدتا کوتاه مدت هستند و وقتی جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود به مرور زمان نگاه به این بازار از سمت منفی به مثبت تغییر پیدا می‌کند و انتظار داریم روند جدیدی در بازار شکل بگیرد بنابراین از بُعد فاندامنتالی اعتقاد داریم بازار در نقطه ارزشمندی در بسیاری از سهام و گروه‌ها قرار دارد و از بُعد تکنیکالی هم بازار مستعد بازگشت است. در این میان فقط از بُعد روانشناسی معاملات و ریسک‌های سیاسی یک مقدار فشار بر بازار تحمیل می‌شود که به محض برداشته شدن (از آنجایی که در نقطه ارزشمندی قرار داریم) جریان نقدینگی به سمت بازار متمایل خواهد شد.

امیرعلی امیرباقری-  کارشناس بازار سرمایه 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • شترگاوپلنگ به بازار خودروی ایران رسید | نیسان ترا ۲.۹ میلیارد تومان
  • آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • آماری از این خودروی نوستالژیک/ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • تعداد پیکان در هر استان چقدر است؟ | خراسانی‌ها هم اول و هم آخر!