Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:22:05 GMT

خدمات بانک تجارت با شتاب جديد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۰۶۸

خدمات بانک تجارت با شتاب جديد

خبرگزاري آريا - قائم مقام مدير عامل بانک تجارت اعلام کرد: بسترکليه خدمات بانکداري الکترونيک بانک تجارت با همت کارکنان پرتلاش به جديدترين نسخه شتاب بانکي کشور ارتقاء يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا، نادر خواجه حق وردي قائم مقام مدير عامل بانک تجارت در گفت‌وگويي با اعلام ارتقاء بستر خدمات بانکداري الکترونيک اين بانک به نسخه جديد شتاب بانکي کشور، گفت: با توجه به ارائه نسخه هفت شتاب از سوي بانک مرکزي و موظف شدن بانک ها به تغيير پروتکل خود منطبق با نسخه مذکور، کارکنان ساعي مديريت امور فناوري اطلاعات و شرکت هاي همکار با تلاش شبانه روزي و در کمترين فرصت امکان استفاده از اين نسخه را بر روي بستر تمامي خدمات الکترونيکي بانک تجارت براي مشتريان، فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق وردي با تاکيد بر اينکه نسخه جديد شتاب با توجه به نياز استاندارد سازي و همسويي محيط عملياتي بانک ها با بانکداري بين الملل طراحي شده، افزود: اين نسخه در راستاي ارائه خدمات مناسب و امکان افزايش محصولات متنوع متناسب با نياز فضاي کسب و کار، منطبق با استانداردهاي جديد امنيتي از سوي بانک مرکزي ارائه شده است.
قائم مقام مدير عامل با اشاره به اينکه در اين نسخه علاوه بر افزايش ضريب امنيت در انجام تراکنش‌ها، فراهم‌سازي امکان ارايه سرويس‌هاي نوين براي بانک ها پيش بيني شده است، اظهار داشت: بانک تجارت نيز رويکردهاي ايجاد سرويس هاي جديد براي مشتريان را براين اساس در دستور کار خود قرار داده است. وي در پايان ضمن تقدير از پرسنل اين بانکه که در امر ارتقاء نسخه جديد شتاب، بانک را ياري رساندند، افزود: با توجه به پيش بيني هاي صورت گرفته کارکنان زحمتکش و هميشه پاسخگو مرکز ارتباط مشتريان بانک تجارت نيز در طول مدت انتقال به نسخه جديد شتاب بانکي نسبت به راهنمائي و انجام درخواست هاي مشتريان به صورت تلفني اقدام کردند که از تلاش اين عزيزان قدرداني نموده و از همه مشترياني که بواسطه ارتقاء سيستم متحمل زحمت شدند سپاسگزاري مي کنم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد