Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:33:39 GMT

مشکل تفکیک زمین در شهرهای استان حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۱۰۳

مشکل تفکیک زمین در شهرهای استان حل می شود

قم - ایرنا - رئیس شورای شهرستان قم گفت: تفکیک زمین در شهرهای استان یکی از عمده ترین مسائل پیش روی مسئولان و مردم است که در همین زمینه با همت شورای شهرستان قم، تصمیم گیری های لازم برای رفع این مشکل، گرفته شد.

جواد ایل سعادتمند روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا، افزود: این مساله با ارائه راهکارهای قانونی و تعامل خوب دادستانی، فرمانداری، بنیاد مسکن، شهرداری ها، اداره کل ثبت اسناد و سایر دستگاه های اجرایی استان برای تفکیک زمین در سطح شهرهای پنجگانه قم حل خواهد شد و مصوبات مورد نیاز در این زمینه تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که مردم باید از طریق رسانه ها در جریان فعالیت های شورای شهرستان قم قرار گیرند، بیان کرد: شورای شهرستان قم از 12 نماینده تشکیل شده است که با تشکیل جلسات ماهیانه به صورت مستمر، برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر بخش ها و شهرهای استان تصمیم گیری و مشکلات مردم آن مناطق را به اطلاع مسئولان ارشد می رسانند.
وی ادامه داد: اعضای شورای شهرستان قم تمام توان خود را برای کمک به حل مسائل و مشکلات بخش ها و شهرهای استان به کار گرفته اند و در این زمینه با حضور میدانی در مناطق مختلف از نزدیک تصمیم های لازم را اتخاذ می کنند.
سعادتمند گفت: امیدواریم حمایت های مجموعه مدیران و دستگاه های اجرایی استان به خصوص مسئولان استانداری از شهرهای کوچک قم ادامه یابد تا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آن ها باشیم.
وی بیان کرد: کمک به رفع مشکل اسناد مالکیت، توسعه شبکه آب و فاضلاب روستایی و تامین زیرساخت های مورد نیاز مردم در این مناطق، از جمله مهمترین فعالیت هایی است که توسط شورای شهرستان قم پیگیری می شود.
وی ادامه داد: شورای شهرستان قم در زمان تشکیل جلسات خود از مسئولان استان دعوت و مسائل و مشکلات هر کدام از بخش ها و شهرهای تابعه را به صورت کارشناسی بررسی می کند و در این زمینه به مردم اطمینان می دهد که دغدغه های ایشان توسط شورای شهرستان مورد پیگیری قرار می گیرد.
رئیس شورای شهرستان قم گفت: یکی از مهمترین موارد مورد توجه این شورا، تامین امنیت پایدار بخش ها و شهرهای استان است که در همین زمینه با همکاری نیروی انتظامی و بسیج اقدامات مطلوبی انجام و اکنون تعامل خوبی میان این دو نهاد برای تامین امنیت مورد نیاز مردم ایجاد شده است.
استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش جعفریه، کهک، مرکزی، خلجستان و سلفچگان است؛ همچنین قم دارای 127 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار است؛ جمعیت ساکن مناطق روستایی این استان بیش از 55 هزار و 865 تن است که در قالب 17 هزار و 385 خانوار زندگی می کنند.
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رئيس شورا شهرستان قم تفكيك زمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا میرزایی امروز در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه‌های حوزه کشاورزی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام بخش کشاورزی استان در دستور کار است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد و شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی استان استفاده خواهم کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه اصل رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم در طرح‌های بخش کشاورزی معلوم و پیداست، مطرح کرد: لازم است توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان بروجن از اولویت‌های کاری بخش کشاورزی استان باشد.

وی با اشاره به طرح پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن، بیان کرد:  طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری است طرح احداث شهرک دانش بنیان کشاورزی در شهرستان بروجن با جدیت تمام پیگیری شود تا منشأ اثر در بخش کشاورزی شهرستان باشد.

حسین برزگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی استان و شهرستان بروجن ارائه کرد و خواستار حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بخش کشاورزی استان شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود