Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:22:12 GMT

احداث ۱۰ خانه محروم در شهرستان مرند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۱۱۸

احداث ۱۰ خانه محروم در شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار مهر، یک باب خانه محروم، شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان در روستای هوجقان شهرستان مرند به بهره برداری رسید.

 این خانه ۵۱ مترمربعی به همت سپاه مرند، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران این شهرستان در مدت ۲ ماه، با هزینه کرد ۳۵۰ میلیون ریال ساخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در مراسم افتتاح این خانه محروم گفت: به همت سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرند، از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۰ خانه برای محرومان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد قهرمان زاده افزود: از این تعداد ۶ باب به محرومان شهرستان مرند تحویل داده شده و ۴ خانه محروم دیگر هم در دست ساخت است.

کد خبر 4481810

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران مرند کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند