Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی وضعیت زیرساختی اموررفاهی دانشجویی، از بخش‌های مختلف دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم یزدان مهر به همراه حمید گودرزی افشار؛ سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، اکبر رنجبرزاده؛ عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، مهندس کریم حمیدوند؛ فرماندار شهرستان اسدآباد و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از سلف سرویس دانشگاه بازدید کردند و ضمن گفتگو با دانشجویان از نزدیک در جریان کم و کیف معضلات این دانشگاه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نشستی با حضور یزدان مهرو سایر مسئولان اسدآباد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی برگزارشد و درخصوص راهکار‌های حل مشکلات موجود به تبادل نظرشد و مقررشد ضمن مساعدت‌های شهرستانی فرماندار در رفع موانع موجود، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز مساعدت‌های لازم را در پیگیری تخصیص‌های بودجه‌ای داشته باشند و رئیس صندوق رفاه نیز در پرداخت ودیعه بابت اجاره خوابگاه، تجهیز اتاق سلامت، تجهیز آشپزخانه و اردو‌های فرهنگی مساعدت لازم و کافی را داشته باشد.
در پایان سفر مسئولان صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی،  یزدان مهر با حضور در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در شهرستان اسدآباد هم از جمله دانشگاه‌هایی بوده که با کمبود خوابگاه مواجه است و با تسهیلاتی که دانشگاه و صندوق رفاه کمک خواهد کرد یک خوابگاه مناسب با امکانات لازم در سایت این دانشگاه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد که مشکلی در رابطه با تخصیص اعتبار آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه کمبود خوابگاه یکی از مشکلات مهم دانشجویان این دانشگاه است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقررشده حتماً یک کمک رهن مناسب در بحث اجاره خوابگاه به دانشجویان پرداخت شود تا اجاره آنان به حداقل برسد.
مهندس یزدان‌مهر همچنین از پرداخت کمک رهن به دانشجویان متأهل خبر داد و یادآورشد: به هر دانشجوی متأهل در این راستا ۹ میلیون تومان کمک رهن به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود که بعد از فارغ‌التحصیلی این میزان کمک رهن پرداختی را بازمی‌گردانند.
وی با اشاره به اینکه به تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه کمک خواهد شد، بیان کرد: در بحث دانشجویان بی‌بضاعت، صندوق خیریه و قرض‌الحسنه با تدبیر لازم در این راستا راه‌اندازی شده که با کمک‌های صندوق رفاه، مسئولان و مدیران شهرستان و اساتید این صندوق‌ها پربارتر شده و به دانشجویان بی‌بضاعت وام شرافتی و کمک بلاعوض و رایگان می‌دهد.
مهندس یزدان‌مهر همچنین از تخصیص اعتبار به بحث تجهیز امکانات ورزشی دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها می‌توان به بحث ورزشی دانشجویان نیز توجه ویژه‌ای داشت.
در پایان این مراسم از مهندس یزدان مهر، از دانشجویان برتر دانشجویی و آموزشی دانشگاه تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یزدان مهر صندوق رفاه دانشگاه سید جمال الدین خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این خوابگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار یکصد میلیاردریال در ۱۹ واحد ساخته می‌شود
تاکنون ۵۷ واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل در دانشگاه دامغان ساخته شده است
علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت : ۵۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های کشور در حال ساخت است که این خوابگاه‌ها تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.
وی گفت: یکی از سیاست‌های دولت به منظور اجرای طرح جوانی جمعیت و نگه داشتن نخبگان و حمایت از آنان احداث خوابگاه متاهلی است
وی افزود: برای ساخت خوابگاه‌های جدید متاهلی در دانشگاه‌ها منتظر تصویب اعتبارات مجلس شورای اسلامی هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد