Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، روزنامه مارکا اسپانیا مذاکره جدی رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی روش در حاشیه فینال فوتبال آمریکای جنوبی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را منعکس کرده است.

این روزنامه اسپانیایی با اعلام اینکه کارلوس کی روش سازنده نسل طلایی فوتبال پرتغال با معرفی بازیکنانی مثل فیگو، روی کاستا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است، از ارتباط خوب سرمربی فعلی تیم ملی ایران با بازیکنان به عنوان یکی از نقاط قوت وی یاد کرد.

طبق اعلام مارکا، کلمبیا اعلام کرده است در ماه فوریه مربی خود را انتخاب می کند و این دقیقا همان زمانی است که قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران بعد از جام ملت های آسیا به اتمام می رسد.

این روزنامه اسپانیایی از کی روش به عنوان یک مربی نام برده است که هوشمندانه و به خوبی برای انتخاب تیمش تصمیم می گیرد و در کارش با تیم ملی ایران هم بخصوص در جام جهانی روسیه و مقابل تیم هایی مثل اسپانیا و پرتغال خوب عمل کرده است.

مارکا در ادامه به نکته دیگری هم اشاره کرده و آورده است: «کی روش کادر فنی و مربیانی  را که در حال حاضر در تیم ملی ایران با وی کار می کنند را به کلمبیا می برد.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسپانیا رئیس فدراسیون کلمبیا کارلوس کی روش فوتبال پرتغال تیم ملی ایران تیم ملی جام ملت های آسیا ایران جام جهانی کلمبیا روزنامه پارس مذاکره جزئیات کی روش پارس نیوز مارکا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اواخر اردیبهشت یا در خردادماه قرارداد ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد و بعد از ۱۰ ماه مرحله به مرحله وارد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید نژادحسین در خصوص افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اظهار کرد: ما در این زمینه سه فراخوان مناقصه گذاشتیم و با سه مجموعه وارد مذاکره شدیم. یک مجموعه شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی بود که برای ۲۵۰ اتوبوس شامل ۵۰ اتوبوس ۱۸ متری و ۲۰۰ اتوبوس ۱۲ متری توافق انجام و توسط شورای شهر تایید شد و در مرحله تایید فرمانداری و مذاکره با سرمایه گذار است.

وی افزود: در مقطعی ما ۱۳۰ میدل باس درخواست کرده بودیم که ۳۰ دستگاه تحویل داده شد اما بعد از آن به دلیل مشکلاتی با کارخانه تولیدکننده توافق شد ۱۰۰ دستگاه دیگر به اتوبوس ۱۲ متری تبدیل شود که ۵۵ تا ۶۰ اتوبوس می شود.

نژادحسین ادامه داد: قبل از عید با یک شرکت اتوبوس آلمانی وارد مذاکره شدیم که لایحه آن در شورا تایید شد و در مرحله انعقاد قرارداد است. در مرحله اول ۱۰۰ دستگاه تحویل داده می شود اما پیش بینی شده که می توانند تا ۲۰۰ دستگاه نیز تحویل دهند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: در حال مذکره با یک سرمایه گذار خوشنام مشهدی هم هستیم تا به ازای هزینه پروانه ای که قرار است به ما پرداخت کند، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد نماید. در حال حاضر ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مشهد داریم که اگر این ۵۰۰ دستگاه جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی ما اضافه شود، قطعا رضایتمندی خوبی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: از میدل باس هایی که قرار بود به اتوبوس تبدیل شود تا قبل از عید۱۰ دستگاه اتوبوس به سیستم وارد شد و۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان تیرماه تحویل می شود. هر ۱۰۰ دستگاه شرکت آلمانی آماده بوده و کارهای گمرکی آن در حال انجام است. ۲۵۰ دستگاه نیز در مرحله انعقاد قرارداد است که از ماه سوم بعد انعقاد قرارداد به مرور وارد سیستم خواهد شد. هر ماه تعدادی از این اتوبوس ها وارد سیستم می شود و در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در حوزه حمل ونقل خواهد افتاد.

نژادحسین خاطرنشان کرد: نحوه سرویس دهی اتوبوس ها با توجه به اولویت ها و مشکلات احصا شده در خطوط مختلف اتوبوسرانی از جمله کمبود اتوبوس، مسیرهایی که نیاز به تقویت دارند، محوریت حرم مطهر و محوریت حاشیه شهر خواهد بود تا موجب رضایتمندی شهروندان شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: در خط یک مترو در حال حاضر ۶۰ واگن فعال بوده و به ۶۰ واگن دیگر نیاز دارد تا خط یک به کارایی مناسب برسد. در این زمینه مناقصه انجام و شرکت انتخاب شده که در مرحله مذاکره هستند. اواخر اردیبهشت یا در خردادماه قرارداد ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد که می توانست چندین سال قبل انجام شود، منعقد می شود و بعد از ۱۰ ماه واگن ها مرحله به مرحله وارد مشهد خواهد شد.

وی در خصوص تاکسی و اتوبوس برقی گفت: در حال حاضر با چند سرمایه گذار در این زمینه صحبت شده و حتی نمونه ماشین های خود را ارائه کردند اما فعلا اتفاق خاصی که منجر به قرارداد و تفاهم نامه شود، رخ نداده است؛ با این حال ما همچنان در حال مذاکره هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند
  • تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان / ادعای مارکا
  • انتقاد کلمبیا از موضع حمایتی سازمان کشورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی
  • برزیل جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه را خواستار شد
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود