Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی حقوق بشر در حالی فرا می رسد که رژیم صهیونیستی به تروریسم، کشتار و پاکسازی نژادی علیه ملت ما ادامه می دهد و این نتیجه حمایت های بی حد و حصر آمریکا و مواضع نژادپرستانه و افراط گرایانه کاخ سفید است.

این جنبش خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی تمامی اصول و قوانین بین المللی مربوط به حقوق سیاسی و مدنی را نادیده می گیرد و ضمن تداوم محاصره غزه، اقدام به کشتار تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که به همین دلیل، سازمان ملل و تمامی نهادهای آن و به ویژه مجمع عمومی و شورای امنیت باید توسط ملت فلسطین و تمامی آزاد اندیشان جهان به خاطر سیاست ها و سکوت خود در قبال جنایت ها و تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن مورد بازخواست قرار گیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق بشر کاخ سفید رژیم صهیونیستی حقوق مسالمت آمیز سازمان ملل شورای امنیت فلسطین جهان حقوق بشر حماس رژیم صهیونیستی فلسطین کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت خارجه حکومت کنونی افغانستان شهرک سازی جدید در منطقه «اغوار» توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان اعلام کرد ساخت شهرک‌های جدید در منطقه «اغوار» (رود اردن) در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی به شدت محکوم است.

این بیانیه افزود «اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی نشانگر عدم التزام آن رژیم به قوانین بین‌المللی به ویژه قوانین بشردوستانۀ بین‌المللی می‌باشد».

در این بیانیه آمده است: «تداوم چنین اقدامات یک‌جانبه و ادامۀ چشم‌پوشی از حقوق مردم فلسطین منجر به وخامت بیشتر اوضاع خواهد شد».

وزارت خارجه حکومت طالبان تاکید کرد «افغانستان از بازیگران بین‌المللی به ویژه کشورهای مسلمان تاثیرگذار در منطقه توقع دارد تا مسئولیت‌های قانونی، انسانی و اخلاقی خویش را در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادا کنند و جلو گسترش شهرک‌های غیر قانونی در سرزمین‌های اشغالی را بگیرند».

پیش از این نیز حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت بمباران بیمارستان «المعمدانی»، تهدید کرده بود: ادامه جنایات اسرائیل راه را برای واکنش‌‎های خارج از کنترل باز خواهد کرد.

طالبان: جنایات اسرائیل، راه را برای واکنش‌های خارج از کنترل باز می‌کندطالبان: اسرائیل در غزه مانند آمریکا در افغانستان شکست خواهد خوردطالبان: رژیم اسرائیل در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده است
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه حماس
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • حماس: اسرائیل بدون توجه به مواضع جهانی جنگ را ادامه می‌دهد
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی