Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکنسول عراق در مشهد گفت:با تدبیر آیت الله سیستانی مرجعیت دینی در عراق و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نقشه داعش نقش بر آب شد.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، یاسین شریف الصیف سرکنسول عراق در مشهد در برنامه نخستین جشن سالگرد پیروزی ملت عراق و جبهه مقاومت اسلامی در برابر داعش که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: در شرایطی که کشور عراق مورد تهاجم و حمله همه جانبه دشمن و داعش قرار داشت، مردم این کشور از پیرمرد و جوان تا زن و مرد همگی با همدیگر متحد شدند تا از کشورشان دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:کشور عراق در مدت سه سال حضور داعش در خاک عراق، بیش از ۳۰ هزار نفر از جوانانشرا از دست داد، اما در تمام این مدت مردم عراق دست از حمایت جبهه مقاومت و مبارزه با داعش برنداشتند و با تمام وجود از حرم‌های اهل بیت (ع) و خاک عراق دفاع کردند.
سرکنسول عراق در مشهد گفت: ملت عراق با تمام وجود با داعش مبارزه کردند و در زمانی که بسیاری از مردم عراق قصد حضور در راهیپمایی میلیونی اربعین را داشتند جوانان عراقی در جبهه‌های نبرد علیه داعش حضور داشتند تا از خاک عراق صیانت نمایند.
یاسین شریف الصیف با بیان اینکه عده‌ای بیان می‌کنند که داعش از منطقه غرب عراق شکل گرفته است افزود: داعش نقشه شوم تروریست بود.
وی با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان برای مخدوش کردن روابط و اتحاد بین دو ملت ایران و عراق به ویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی تصریح کرد: با تدبیر آیت الله سیستانی مرجعیت دینی در عراق و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

سرکنسول عراق در مشهد گفت: دشمنان این دو کشور در تلاش بودند تا مانع حضور ملت ایران در راهیپمایی اربعین شوند، اما از دوم صفر تا اربعین بیش از دو میلیون ویزا توسط دفاتر کنسولگری عراق در شهر‌های مختلف ایران صدور شد و در این مدت از ساعت ۷ صبح تا حدود ساعت یک بامداد دفاتر کنسولگری فعالیت می‌کردند تا زائران حسینی از زیارت اربعین جا نمانند.
یاسین شریف الصیف با تشکر از جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت ایران و عراق در یک صف، برادر و امت واحد اسلامی هستند.

انتهای پیام//م.ص
جشن سالگرد پیروزی جبهه مقاومت بر داعش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز سه شنبه از یک حمله هوایی علیه مواضع تشکیلات تروریستی داعش در سلسله کوه‌های حمرین خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از دریافت اطلاعات گسترده و دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی و همکاری با نیروهای امنیتی دیگر، نیروی هوایی عراق با استفاده از جنگنده اف ۱۶ یک حمله هوایی علیه مخفیگاه عناصر داعش در سلسله کوه‌های حمرین انجام دادند.

در این عملیات هوایی تعدادی از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

«محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی نیز روز گذشته تاکید کرد که این نیروها موفق شدند طی یک کمین منحصر به فرد در اطراف روستای المبدد واقع در شرق تلال حمرین در استان صلاح الدین ۲ عنصر داعشی را به هلاکت برسانند.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق و شناسایی محل نفوذ عناصر تروریست صورت گرفت.

التمیمی اضافه کرد: کمین نیروهای حشد شعبی در روستای المبدد ضربه دیگری به پیکره تشکیلات تروریستی داعش در منطقه حمرین وارد آورد.

کد خبر 6086299

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است