Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@07:38:56 GMT

دزدی از عادل فردوسی پور در یک مراسم !

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۳۶۵

رکنا:کاپشن چرم عادل فردوسی پور را در مراسم اهدای جام رسانه ها به سرقت بردند.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال شبکه سه که در واقع تیم برنامه ۹۰ بود توانست قهرمان جام رسانه ها شود. آنها در بازی فینال که داوری آن بر عهده علیرضا فغانی بود، قهرمان شدند. اما نودی ها هم مثل سپاهانی ها به داور رده بندی جام جهانی اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم همه این حاشیه های این جام، عادل و تیمش قهرمان شدند و عصر دوشنبه برای گرفتن کاپ قهرمانی شان رفتند.

مراسمی که برای مجری با سابقه تلویزیون خوش یمن نبود. چرا که کاپشن تقریبا گرانقیمت او را روی یک صندلی قرار داده بود پس از بازگشتن از روی سن برای گرفتن جایزه، گم شد و هرچه هم گشت پیدا نشد. این را مسئولان برگزاری مسابقات گفته اند، البته اگر بعدا خلافش ثابت نشود!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس سلاخی شدن مرد بجنوردی با تبر توسط دوست معتاد / جسد نیمه سوخته بود + عکس سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! به رگبار بستن پدر به بهانه حمایت از مادر / پسر 19 ساله بوشهری دستگیر شد اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا

منبع: رکنا

کلیدواژه: شبکه سه جام جهانی تلویزیون اخبار حوادث رسانه سرقت عادل فردوسی پور مراسم ساعت عکس مرد تهران دستگیر شد زن ساعت همسر زیبا بروفه مرگ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند با تصمیم عادل غلامی سرمربی این تیم قرار است در یزد اردویی برگزار کند. به همین منظور باشگاه شهداب یزد که دو بازیکن خودش در این تیم حضور دارند میزبان تیم ملی والیبال نوجوانان خواهند بود.

بر این اساس با درخواست فدراسیون و تایید مدیریت باشگاه شهداب، اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان با هدایت عادل غلامی از روز ۳۰ فروردین ماه الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی شهر یزد و مجموعه اختصاصی (سالن تمرینی و سالن بدنسازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد) با حضور تمامی بازیکنان و اعضای تیم از جمله دو بازیکن باشگاه شهداب یزد (ابوالفضل سادات الحسینی و رضا نوراللهی) برگزار خواهد شد.

تیم شهداب یزد یکی از نمونه‌ترین باشگاه‌ها در ورزش کشور است. آنها امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و امیدوارند با کسب میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در این تورنمنت مهم برای بار سوم شرکت کنند و این‌بار قهرمان شوند.

دیگر خبرها

  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • قهرمان سابق WWE: شاید هرگز نتوانم دوباره کشتی بگیرم
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • عاقبت 35 سال زندگی جعلی | مورد عجیب هویت دزدی در آمریکا!