Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:48:42 GMT

کشف بیش از یک تن تخم مرغ فاسد در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۴۰۷

کشف بیش از یک تن تخم مرغ فاسد در آستارا

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " علی‌اصغر امیری "  با اعلام این خبر گفت: ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه شهرستان آستارا حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت زامیاد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و 700 کیلو گرم تخم مرغ فاسد و غیر قابل مصرف کشف شد افزود: کارشناسان ارزش تخم مرغ‌های کشف شده 210 میلیون ریال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطر نشان کرد: در این راستا متهم 56 ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرماندهی انتظامی استان برنا مرغ تخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی