Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:44:00 GMT

سامانه معاملاتی بورس باز هم مختل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۴۴۷

سامانه معاملاتی بورس باز هم مختل شد

سامانه معاملاتی بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام با اختلال مواجه شده است. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سامانه معاملاتی بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام با اختلال مواجه شده است و معامله‌گران فرابورس امکان دادوستد سهام از طریق آن را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است یکی از سایت‌های کاربردی برای انجام معاملات اوراق بهادار سامانه معاملاتی بورس یا همان وب‌سایت مدیریت فناوری بورس یا در اصطلاح عموم TSE است و در حقیقت پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب می‌شود.

این سایت با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی آمار لحظه‌ای معاملات است، اطلاعات بسیار مهم و حساسی در اختیار فعالان بازار سرمایه می‌گذارد، که با توجه به اختلال پیش آماده در آن می‌توان از آن به عنوان سرگردانی معامله‌گران بورس در دریافت اطلاعات آنی معاملات یاد کرد.

اختلال سامانه معاملاتی، عرضه اولیه فردای بورس را به تعویق انداختنسخه جدید سامانه معاملاتی فرابورس از فردا عملیاتی می‌شودنسخه جدید سامانه معاملاتی فرابورس شنبه رونمایی می‌شودسامانه معاملاتی بورس از دسترس خارج شد

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT47 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامنه نوسان بورس یک درصد شد

آفتاب‌‌نیوز :

پیرو برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی روز جاری، مقرر گردید با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نماد‌های سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازار‌های بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود گردد.

دیگر خبرها

  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • روز سبز بورس تهران
  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • بیمه سلامت: علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بروزرسانی است
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی